събота, 14 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    763 прочитания

    ИКЕА с инициатива за подобряване на съня

    „Всички поводи да се наспиш“ е съвместна разработка с The Huts Group
    19 септември 2024, 15:24 a+ a- a

    ИКЕА стартира годишна инициатива фокусирана върху подобряването на съня на възможно най-много хора.

    Създаването на предразполагаща обстановка и установяването на подходяща рутина за лягане са от основно значение за качеството на съня, но много хора имат нужда от насока как да постигнат тези условия. Според скорошното изследване IKEA Life at Home Report, 55% от хората поставят съня като най-важното действие за постигане на по-качествен живот. Въпреки това, всеки втори възрастен споделя недоволство от качеството на съня си, което влияе неблагоприятно върху продуктивността и психическото здраве.


    Йоана Цонева, маркетинг мениджър ИКЕА България (Снимки: ИКЕА)

    ИКЕА продължава активното подпомагане на своите клиенти като предлага широка гама от достъпни цялостни решения за сън, за да отговори по-добре на разнообразните нужди на повече хора. Така брандът вдъхновява в посока създаване на удобна и спокойна среда за качествен сън у дома. „Задълбочените ни изследвания на моделите на съня при различните хора и култури са в основата на разнообразните ни решения за ползотворен сън. С нашия обширен опит в шестте елемента на добрия сън – комфорт, температура, светлина, звук, подредба и качество на въздуха, имаме възможността да подпомагаме ежедневието на милиони хора“ , разяснява Йоана Цонева, маркетинг мениджър ИКЕА България.

    Заедно със своите творчески партньори от The Huts Group, ИКЕА лансира у нас кампанията „Всички поводи да се наспиш“. Оригинална творческа концепция, посветена на прозрението, че модерният човек е изправен пред изобилие от възможности, които водят до развиване на страх от пропускане (FOMO). Осъзнаването, към което ИКЕА води е, че добрият сън е събитието, което не бива да се изпуска.

    ИКЕА влага своя 80-годишен опит в обзавеждането на дома, за да въвлече публиката в сюжета на качествения сън и съпровождащите го решения.

    Кампанията стартира с изцяло заснет и продуциран в България рекламен клип. Песента и видеото разказват за причините и моментите, които ни държат будни, дори когато много ни се спи. Задава въпроса дали винаги си струва да жертваме съня си, и дава валиден отговор — нищо важно няма да избяга, вечерта може да е специална и без да я прекарваме будни.

    Вокалът на песента е дело на Дичо, а гласът зад „Всички поводи да се наспиш“ е на актьора Владимир Карамазов.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 18 часа
    Софтуерният сектор у нас: За 8 години сме пораснали 5 пъти, вече сме индустрия за близо 10 млрд. лв., до 2026 заетите ще достигнат 70 хил. души
    100% от компаниите в софтуерната индустрия планират или вече използват изкуствен интелект, сочи проучване на БАСКОМ
    преди 17 часа
    ИТ секторът у нас настоява за предвидим бюджет
    Липсата на дългосрочна стратегия и предвидимост застрашава конкурентоспособността на страната, предупреди високотехнологичният бизнес у нас
    преди 19 часа
    Xiaomi откри физически магазин в Пловдив
    Това е третият обект на компанията в България
    преди 20 часа
    Ето колко компании у нас ще дадат коледен бонус на служителите си
    Размерът на бонуса варира в широк диапазон в различните сектори
    преди 20 часа
    Лек ръст на сивата икономика в България
    Усилията за ограничаване на сивата икономика не трябва да отслабват, отбелязват от АИКБ