събота, 14 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1060 прочитания

    Какво прави една компания успешна в дигиталната трансформация?

    КBC Global Services и ITCE си партнират за подготовката на кадрите в процеса на дигитална трансформация
    24 септември 2024, 09:42 a+ a- a

    сн: ITCE

    Дигиталната трансформация не е просто модерен термин. Тя е неизбежна реалност, която кара компаниите по света да преосмислят начина, по който оперират, и да инвестират в развитието на своите кадри. KBC Global Services, двигателят зад КBC Group – лидер в сферата на финансовите услуги в Европа, е пример за организация, която не само разбира това, но и прилага иновациите ефективно, доказвайки, че успехът в дигиталната ера зависи както от технологиите, така и от хората, които ги използват.

    Какво прави една компания успешна в дигиталната трансформация? Наличието на най-новите технологии е важно, но още по-важно е те да се използват ефективно. Това означава, че екипите трябва да разбират не само бизнес нуждите на компанията, но и как тези нужди могат да бъдат трансформирани в технологични решения. Тук идват на помощ функционалните анализатори – специалистите, които осъществяват връзката между бизнеса и технологиите.

    За KBC Global Services, обаче, това означава повече от просто наемане на добри кадри. Технологичният свят се променя толкова бързо, че традиционното обучение не е достатъчно. За да гарантира, че екипите й са подготвени да посрещнат предизвикателствата на утрешния ден, компанията търси партньор, който може да осигури специализирано обучение, съобразено със специфичните нужди на бизнеса.

    Защо KBC Global Services се довери на ITCE?
    Макар на пазара да съществуват множество програми за функционални анализатори, КBC Global Services избира ITCE заради възможността за създаване на персонализирани обучения, които отговарят на специфичните нужди на компаниите и техните екипи. Заедно с KBC Global Services, ITCE разработва персонализирана програма за обучение на функционални анализатори, която е насочена не само към българския клон на компанията във Варна, но и към международните й подразделения.

    „Курсът за KBC беше предизвикателство, защото беше нов и за ITCE, и за мен. Искахме участниците да излязат с нещо реално и готово за разработка, подобно на това как в курс по керамика си тръгваш с ръчно направен продукт." – Павлина Колева, инструктор на програмата.

    Обучението се отличава с това, че половината програма е посветена на практически задачи, които не само ангажират участниците, но и ги карат да работят върху истински казуси, свързани с техните професионални отговорности. Този подход им позволява да навлязат дълбоко в процеса на разработка, да осъзнаят своята роля в него и да намерят начини да подобрят работата си в реални условия. Резултатите са повече от впечатляващи — курсистите не просто завършват с готови за внедряване проекти, но и с ясна представа как могат да приложат наученото веднага в ежедневните си задачи. Това не само подобрява тяхната ефективност, но и повишава увереността им, че са готови да посрещнат бъдещите предизвикателства на работното си място.

    Етапите на обучението включват:

    1. Agile и Scrum методологии – участниците се научават как да прилагат тези методи за управление на проекти в различни контексти.

    2. Събиране и анализ на изисквания – курсистите научават как да идентифицират ключовите бизнес нужди и да ги превърнат в технически спецификации.

    3. Моделиране на процеси – използвайки BPMN, те създават визуални модели на бизнес процеси, които да улеснят внедряването на нови технологии.

    4. Тестване и управление на качеството – обучението обхваща създаването на тестови стратегии и управлението на дефекти.

    “Особено ми допадна начинът, по който Павлина водеше обучението. Беше ангажираща, ясна и направи сесиите интерактивни и лесни за проследяване.” – споделя Ангел Гигов - функционален анализатор в KBC Global Services и участник в обучението.

    В свят, в който технологиите се развиват с невиждана скорост, компаниите трябва да разберат, че истинският двигател на този процес са техните хора. Служителите, които са добре подготвени и уверени в уменията си, са тези, които ще могат да внедрят новите технологии и да допринесат за иновациите в организацията.

    Партньорството между ITCE и KBC Global Services е ясен пример за това как стратегическите инвестиции в обучения не само изграждат умения, но и вдъхновяват служителите да останат и да развиват своя потенциал. Подготовката на екипите за бъдещето е критичен елемент за устойчивия растеж на всяка компания. Тези, които инвестират в хората си днес, ще бъдат лидерите на утрешния ден. Обучението не е просто разход — то е ключът към дългосрочен успех и основата, върху която се изгражда стабилна и иновативна организация, готова за технологичните предизвикателства на бъдещето.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 19 часа
    Софтуерният сектор у нас: За 8 години сме пораснали 5 пъти, вече сме индустрия за близо 10 млрд. лв., до 2026 заетите ще достигнат 70 хил. души
    100% от компаниите в софтуерната индустрия планират или вече използват изкуствен интелект, сочи проучване на БАСКОМ
    преди 17 часа
    ИТ секторът у нас настоява за предвидим бюджет
    Липсата на дългосрочна стратегия и предвидимост застрашава конкурентоспособността на страната, предупреди високотехнологичният бизнес у нас
    преди 19 часа
    Xiaomi откри физически магазин в Пловдив
    Това е третият обект на компанията в България
    преди 20 часа
    Ето колко компании у нас ще дадат коледен бонус на служителите си
    Размерът на бонуса варира в широк диапазон в различните сектори
    преди 20 часа
    Лек ръст на сивата икономика в България
    Усилията за ограничаване на сивата икономика не трябва да отслабват, отбелязват от АИКБ