Тя има 17-те години опит в компанията на различни роли, включително управител на магазин, Area Controller, Area Manager и Sales Manager, а наскоро и като Country Manager за Испания и Португалия, както и Country Manager за Италия
Снимка: Катаржина Немирович-Майтас, Регионален мениджър на H&M за регион Източна Eвропа
Катаржина Немирович-Майтас поема ролята Регионален мениджър на H&M за регион Източна Eвропа от септември, съобщават от компанията.
През 17-те години прекарани в компанията, Катаржина Немирович-Майтас придобива солиден търговски опит в различни роли, включително управител на магазин, Area Controller, Area Manager и Sales Manager, а наскоро и като Country Manager за Испания и Португалия, както и Country Manager за Италия. Тя успешно е развивала лидери, екипи и бизнесa през годините. С нейния богат опит в компанията и страстта си към търговията и модата, Катаржина ще продължи да ръководи регионалните и местните екипи с вдъхновение и фокус върху постигането на отлични резултати за всички 21 страни част от Регион Източна Европа (H&M REEU).
„С голяма гордост и благодарност поемам ролята на Регионален мениджър за нашия динамичен и разнообразен регион – Източна Европа. Моето намерение е да използвам отличната основа, изградена в региона, и да я надградя чрез новата посока на марката и най-добрите практики от другите екипи, с които съм работила, за да ускоря растежа в цялата организация. Очаквам с нетърпение да водя H&M Източна Европа през този значителен период на трансформация, както за мен като лидер, така и за всички наши екипи. Този сезон представяме най-добрата си есенна кампания до момента, подобряваме дигиталното преживяване и трансформираме редица физически магазини, за да може клиентите да изпитат тази промяна лично“, споделя Катаржина Немирович-Майтас.
Мемет Арисой, който управляваше региона Източна Европа през последните 3 години, ще продължи своята кариера в H&M Group като Chief Sales Officer. В новата си роля той ще отговаря за управлението на регионите (включително франчайз) и за изпълнението на търговската стратегия и продажбите, като ще бъде базиран в офиса на марката в Стокхолм.