Новият творчески колектив предлага различен модел на изграждане на дигиталното бранд присъствие, базиран на мрежови принцип и оптимизиран за постигането на реални бизнес резултати
Изображение: The Blacks
Обявиха стартирането на The Blacks - колектив за творческа комуникация и дигитален маркетинг, която функционира на мрежови принцип и поставя фокус върху стратегическите решения, насочени към постигането на измерими бизнес резултати.
Начело на The Blacks като съосновател и управляващ директор застава Нина Дякова - творчески директор с над 12 години опит в дигиталния маркетинг, заемала лидерски позиции в някои от водещите дигитални агенции на българския пазар.
„Идеята за The Blacks се роди от желанието да предложим на брандовете възможност да отключат истинския потенциал на своето дигитално присъствие като двигател на бизнеса“ - коментира Дякова. „Наясно сме, че традиционните метрики в дигиталния маркетинг като импресии, интеракции и т.н. не са това, което интересува компаниите - важното са бизнес резултатите, постигнати благодарение работата в дигитална среда. Нашата цел е да предложим работещи, стратегически издържани решения, оптимизирани да работят за постигането на значимите за конкретния бизнес цели“.
Стратегически партньор на The Blacks е консултантската компания The Other Half, чийто фокус е изграждането на силни брандове и устойчиви маркетинг модели. „Щастливи сме, че в лицето на The Blacks имаме партньор, който споделя нашето вярване, че смислената комуникация преследва реални бизнес резултати и е базирана на солидна стратегическа основа. Заедно можем да предложим на нашите клиенти пълната гама услуги, необходими за задвижвано от бранда бизнес развитие.“ - коментира Георги Гавазов, управляващ директор на The Other Half.
Сред услугите са цялостни творчески и дигитални решения, управление на социалните мрежи, криейтив-базирана дигитална реклама, пълен спектър от дизайн услуги, както и консултантска и обучителна дейност.
Друга отличителна черта на The Blacks е работата на мрежови принцип. „Работим с голяма мрежа от специалисти в криейтив комуникациите и дигиталния маркетинг, което ни позволява за всеки отделен проект да подбираме екип от специалисти, които са с точния профил и опит.“Амбицията ни е да изградим най-голямата мрежа от такъв тип в региона“ - коментира Дякова и кани работещите на свободна практика специалисти да се присъединят към мрежата на The Blacks.
Като част от кампанията по лансирането, в продължение на няколко седмици в профилите на The Blacks ще се появяват творби на артисти, част от колектива на компанията. Първият творец е едва на 19 години и представя себе си с 3D видео.
Друга любопитна част от кампанията по откриването е лайфстайл видео с брандирани предмети, както и татуировка със символа на бранда, която Нина Дякова сподели в профила си в Instagram.