вторник, 03 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    469 прочитания

    The Blacks – нова компания в сферата на творческите и дигитални услуги

    Новият творчески колектив предлага различен модел на изграждане на дигиталното бранд присъствие, базиран на мрежови принцип и оптимизиран за постигането на реални бизнес резултати
    26 септември 2024, 08:21 a+ a- a

    Изображение: The Blacks

    Обявиха стартирането на The Blacks - колектив за творческа комуникация и дигитален маркетинг, която функционира на мрежови принцип и поставя фокус върху стратегическите решения, насочени към постигането на измерими бизнес резултати.

    Начело на The Blacks като съосновател и управляващ директор застава Нина Дякова - творчески директор с над 12 години опит в дигиталния маркетинг, заемала лидерски позиции в някои от водещите дигитални агенции на българския пазар. 

    „Идеята за The Blacks се роди от желанието да предложим на брандовете възможност да отключат истинския потенциал на своето дигитално присъствие като двигател на бизнеса“ - коментира Дякова. „Наясно сме, че традиционните метрики в дигиталния маркетинг като импресии, интеракции и т.н. не са това, което интересува компаниите - важното са бизнес резултатите, постигнати благодарение работата в дигитална среда. Нашата цел е да предложим работещи, стратегически издържани решения, оптимизирани да работят за постигането на значимите за конкретния бизнес цели“.

    Стратегически партньор на The Blacks е консултантската компания The Other Half, чийто фокус е изграждането на силни брандове и устойчиви маркетинг модели. „Щастливи сме, че в лицето на The Blacks имаме партньор, който споделя нашето вярване, че смислената комуникация преследва реални бизнес резултати и е базирана на солидна стратегическа основа. Заедно можем да предложим на нашите клиенти пълната гама услуги, необходими за задвижвано от бранда бизнес развитие.“ - коментира Георги Гавазов, управляващ директор на The Other Half.

    Сред услугите са цялостни творчески и дигитални решения, управление на социалните мрежи, криейтив-базирана дигитална реклама, пълен спектър от дизайн услуги, както и консултантска и обучителна дейност. 

    Друга отличителна черта на The Blacks е работата на мрежови принцип. „Работим с голяма мрежа от специалисти в криейтив комуникациите и дигиталния маркетинг, което ни позволява за всеки отделен проект да подбираме екип от специалисти, които са с точния профил и опит.“Амбицията ни е да изградим най-голямата мрежа от такъв тип в региона“ - коментира Дякова и кани работещите на свободна практика специалисти да се присъединят към мрежата на The Blacks. 

    Като част от кампанията по лансирането, в продължение на няколко седмици в профилите на The Blacks ще се появяват творби на артисти, част от колектива на компанията. Първият творец е едва на 19 години и представя себе си с 3D видео. 

    Друга любопитна част от кампанията по откриването е лайфстайл видео с брандирани предмети, както и татуировка със символа на бранда, която Нина Дякова сподели в профила си в Instagram. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 11 часа
    Стойността на глобалният пазар на Cloud ERP ще достигне $57,17 млрд. през 2024
    Сегментът на малките и средни предприятия се очаква да регистрира най-високият средногодишен темп на растеж, според Fortune Business Insights
    преди 12 часа
    Най-големият ритейл парк в Пловдив отвори врати
    Първите магазини в новия търговски комплекс „Парк Макс Ритейл Парк“ вече са отворени
    преди 12 часа
    Черният петък мина онлайн
    Потребителите в САЩ са похарчили $10,8 млрд. за онлайн покупки, което е над 10% ръст спрямо миналата година
    преди 14 часа
    3,7 млрд. лв. е дупката в бюджета в края на ноември
    Приходите за месеца превишават разходите с близо 300 млн. лв.
    преди 16 часа
    САЩ с нов кръг ограничения, свързани с производството на чипове в Китай
    Това е третият кръг мерки в рамките на 3 години
    преди 1 ден
    Канада обвини Google в създаване на рекламен монопол
    Делото прилича на заведеното в САЩ и цели разделяне на бизнесите на технологичния гигант