вторник, 11 февруари 2025   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    640 прочитания

    Над 40 ментори ще подкрепят студентите в 12-ото издание на Рекламна академия

    200 студенти ще се състезават в 20 отбора с реални задания от 5 сектора на бизнеса, оценявани от жури с представители на БАР и БАКА
    04 февруари 2025, 13:25 a+ a- a

    Рекорден брой ментори от компании рекламодатели и от комуникационни агенции ще се включат в Рекламна академия 2025. Професионалистите ще напътстват работата на студентите – участници в 12-ото издание на формата, създаден и организиран съвместно от Българската асоциация на рекламодателите (БАР), Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) и Нов български университет (НБУ).

    Организаторите представиха и съдиите, които ще оценяват проектите за комуникационни кампании за пускане на пазара на нов продукт или услуга в съществуваща категория, които студентските отбори ще разработят в дните на Академията. 

    Тази година в образователния формат са се записали 200 студенти, които ще бъдат разпределени в 20 отбора и ще работят по задания от различни сектори – Телекомуникации, Храни, Бира, Лекарства без рецепта и Търговски вериги. Всеки отбор ще разчита на един ментор от компания-рекламодател, член на БАР, и двама ментори от комуникационни агенции, членове на БАКА.

    Единадесет експерти от компании-рекламодатели и 30 експерти от комуникационни агенции ще поемат ролята на ментори в Академия 2025. Техните имена могат да бъдат намерени на интернет страницата на Рекламна академия. Освен индивидуални насоки от своите ментори, участниците ще имат възможност да получат допълнителна експертна подкрепа от специалисти в медийното планиране. 

    Рекламна академия 2025 разширява своята образователна стойност, като обогатява темите на лекциите с нови перспективи и практически примери от водещи експерти. Дискусионният панел ще представи по-разнообразни гледни точки, а отборите ще се изправят пред нови предизвикателства, свързани с актуализирани критерии за оценяване, които отразяват последните тенденции в маркетинговата и рекламната индустрия.

    Тазгодишното жури включва четирима представители на Българската асоциация на рекламодателите (БАР): 
       • Албена Колева, Загорка АД; 
       • Свилен Стрезов, TEVA; 
       • Христина Вучева, Девин ЕАД; 
       • Христо Вълков, А1 България. 

    От Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА) в журито ще участват: 
       • Александър Братимиров, Human; 
       • Желез Атанасов, Noble Graphics; 
       • Иван Ланджев, Huts Group; 
       • Плутархос Маридакис, Standpoint media.

    Рекламна академия е тристранен проект на Нов български университет, Българската асоциация на рекламодателите (БАР) и Българската асоциация на комуникационните агенции (БАКА). Инициативата е иновативен за българското образование формат на сътрудничество между университет и реалния бизнес. Събитието се открива с лекционна част на 17 февруари. Практическите сесии ще се състоят от 17 до 21 февруари. Форматът завършва на 21 февруари с церемония и обявяване на победителите в Академията.

    През 2024 година форматът беше отличен с бронзова награда в EACA Best Practice Awards – конкурс на Европейската асоциация на комуникационните агенции, награждаващ изключителните инициативи, които оставят положително въздействие както върху рекламната и маркетингова индустрия, така и върху обществото.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 часа
    Проучване: Цените на имотите продължават да растат, но има индикации за успокояване
    Разликата в нагласите на купувачи и продавачи вероятно ще забави сделките на вторичния пазар, сочи доклад на Имотека
    преди 8 часа
    Подобно на CERN за AI: ЕС мобилизира 200 млрд. евро инвестиции в изкуствен интелект
    Фондът на InvestAI ще финансира 4 гигафабрики с ИИ в целия ЕС
    преди 9 часа
    преди 12 часа
    Amazon планира масивни инвестиции в AI
    Технологичният гигант е на път да похарчи над $100 млн. през тази фискална година
    преди 13 часа
    Само Унгария е по-зле от България в ЕС по корупция
    Страната ни се нарежда на 76-о място в световната класация на Transparency International
    преди 15 часа
    Наемането в САЩ се забавя през януари
    Въпреки това безработицата отчита слаб спад