понеделник, 08 март 2021   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    11160 прочитания

    Най-ценният бизнес съвет на Иван Георгиев, Starbucks България

    Вижте какво сподели регионалният мениджър на компанията
    27 април 2018, 08:53 a+ a- a

    Благодарение на житейския и професионалния опит, човек преоткрива за себе си кои са онези принципи, нагласи и модели, които се оказват важна съставка на формулата на успеха. Economy.bg попита лидери във водещи компании в България: „Кой е Вашият най-ценен бизнес съвет?“.

    Вижте какво отговори Иван Георгиев, регионален мениджър на Starbucks България:

    Трябва да имате страст. Ако тя ви липсва, няма нещо, което да ви помогне да разработвате какъвто и да е бизнес.

    Иван Георгиев притежава 10-годишен професионален опит в KFC и Burger King, управлявани от AmRest в България. Той е бакалавър по „Бизнес администрация“ и магистър по „Маркетинг мениджмънт“ в УНСС. Стартира кариерата си като служител в ресторантите на KFC и впоследствие преминава през всички мениджърски позиции.

    От средата на 2017 г. Иван Георгиев е регионалният мениджър на Starbucks България.

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 4 часа
    преди 5 часа
    Китай стартира програма за имунизация на свои граждани в чужбина
    Страната ще издава и здравни сертификати за международни туристи
    преди 5 часа
    Мария Габриел обяви нова инициатива в подкрепа на повече жени лидери в технологиите
    WomenTechEU цели да удвои броя на ръководените от жени технологични стартъпи в Европа
    преди 6 часа
    Британският вариант на COVID-19 вече в 15 области у нас
    Южноафриканският, бразилският и нигерийският варианти на коронавируса не са потвърдени в страната
    преди 7 часа
    32% от глобалните дестинации са затворени за чуждестранни туристи
    В същото време 34% са частично затворени, показва доклад на Световната туристическа организация