събота, 17 август 2019   RSS

Откриха огромно количество скрити галактики, променящи разбирането ни за Вселената

09 август 2019, 10:48 a+ a- a

Астрономи забелязаха голямо количество скрити до момента галактики. Откритието може да промени разбирането ни за начина, по който работи Вселената.

Това стана възможно с нов метод на изследване, който позволи по-задълбоченото вглеждане във Вселената. Учените се надяват откритието да помогне за отговарянето на въпроси, свързани с тъмната материя и огромните черни дупки.

Проучването използва различни кадри от изследвания на вселената и ги свърза с цел по-задълбоченото изследване на Космоса.

„Това е първият път, в който потвърждаваме съществуването на голям брой масивни галактики. Досега те бяха незабележими. Откритията противоречат на настоящите модели за космическата еволюция и ще ни позволят да доразвием теориите си“, разказва Тао Уанг от университета в Токио.

Това са най-големите подобни галактики, откривани до момента. Те са трудно забележими от Земята, но могат да бъдат уловени от телескопи в Космоса. В следващите си проучвания астрономите ще продължат да изследват новооткритите галактики с цел получаване на повече информация за Вселената. Освен това учените ще фокусират вниманието си и върху голямата черна дупка в средата на галактиките с цел да установят как се сформират подобни обекти.

преди 1 ден