петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1305 прочитания

    Следим с телефона промени в движението, свързани с ремонти в София

    Мобилното приложение „Гражданите“ ще информира и за спиране на студената, топлата вода и топлоподаването
    18 юли 2019, 10:05 a+ a- a

    Чрез мобилното приложение „Гражданите“ стартираме нова функция – директно изпращане до гражданите на информация за предстоящи ремонти, които са свързани с промени в движението. Съобщения на телефона си ще получават всички потребители на приложението. Това ни дава възможност директно да информираме гражданите. Това съобщиха кметът на София Йорданка Фандъкова и представители на организацията „Гражданите“, които представиха нови възможности на мобилното приложение за работата със сигнали на гражданите. Чрез мобилното приложение гражданите ще получават полезна информация, свързана с основни ремонти и промени в движението.

    Мобилното приложение вече работи с изпращане на информация за спиране на студената, топлата вода и топлоподаването. С приложението можем да изпращаме съобщения до потребителите, които се намират в определен район или до всички на територията на общината.

    Кметът Фандъкова припомни, че "с екипа на „Гражданите“ започнахме да работим заедно още през 2015 г. със сигнали за излезли от употреба коли, които са паркирани на публични площи. Те разработиха специално мобилно приложение, което улеснява гражданите и инспекторите по места. След това екипът на „Гражданите“ разшири приложението с възможност за подаване на сигнали за неизвозени отпадъци, неработещо осветление и бездомни хора през зимните месеци.

    Партньорството ни с екипа на „Гражданите“ е и част от стратегията ни за подкрепа на талантливите млади хора, които работят в IT сектора", каза Фандъкова.

    С мобилното приложение се работи и по сигнали за излезли от употреба моторни превозни средства. За по-малко от две години екипи на общината и районните администрации са разчистили 4334 коли, излезли от употреба. „В рамките на кампанията, организирана от столичния инспекторат, от 14 – 30 април са постъпили 250 сигнала, които се обработват в момента, и за които предстои да се предприемат мерки, и тези автомобили да бъдат вдигнати от районите“, посочи Фандъкова.

    В момента платформата е внедрена успешно в 9 столични района: "Лозенец", "Илинден", "Люлин", "Витоша", "Красно село", "Надежда", "Нови Искър", "Слатина" и "Изгрев". Потребителите на платформата са над 110 000 и са подадени над 140 000 сигнала.

    След показателния пример на София платформата беше успешно внедрена в Горна Оряховица, Хасково и Ботевград.

    "Гражданите" е най-голямата платформа за подаване на сигнали в България и е носител на грамота “Джон Атанасов” за IT проект с голям обществен принос.

    Повече информация: https://grajdanite.bg/home

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 час
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 2 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 2 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 2 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 4 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години