Вижте какво да правите, ако сте купили билет за полет от авиокомпанията
Словенската авиокомпания Adria Airways подаде молба за обявяване в несъстоятелност на 30 септември 2019. С това всички насрочени полети на авиопревозвача, който летеше и до София, са отменени.
Производството е поискано от ръководството на компанията заради несъстоятелността на дружеството и въз основа на словенското законодателство. Съдът има тридневен срок, в рамките на който да стартира процедурата.
От март тази година Adria Airways изпълняваше три пъти седмично полети между Любляна и София.
Какво да правите, ако сте купили билет за полет от авиокомпанията, обясняват от Европейски потребителски център България. "Ако сте купили билет за полет в рамките на пакетна почивка, то е необходимо да се обърнете към туроператора. Ако сте сключили допълнителна застраховка за пътуване, то е добре да се свържете със своята застрахователна компания. Ако сте платили билета с кредитна карта, то можете да се свържете с издателя на картата и да направите оспорване на плащането".
ОТ ЕПЦ България очакват колегите им от ЕПЦ Словения да дадат повече подробности за синдика и за начините за предявяване на претенции към компанията.