вторник, 23 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    933 прочитания

    Министерството на туризма ще окаже пълно съдействие на клиентите на „Астрал Холидейз“

    Всички изисквания по Закона за туризма са спазени от страна на туроператора, а застрахователната компания е поела ангажимент да изплати изцяло претенциите на туристите
    08 октомври 2019, 10:07 a+ a- a

    Министерството на туризма ще окаже пълно съдействие на клиентите на туроператора „Астрал Холидейз“, заяви на брифинг министърът на туризма Николина Ангелкова. Преди това тя проведе спешна среща с Христо Гълбачев, изпълнителен директор на „Астрал Холидейз“ и Николай Генчев, изпълнителен директор на застрахователна компания „Уника“ АД. Туроператорът има валидна застраховка „Отговорност на туроператора“, а лимитът на полицата е 700 хил. лв. По първоначални оценки претенциите ще са за по-малко от половината от застраховката.

    Министър Ангелкова поясни, че всички изисквания по Закона за туризма са спазени от страна на туроператора, а застрахователната компания е поела ангажимент да изплати изцяло претенциите на туристите. Ние като министерство ще съдействаме според компетенциите ни, така че да няма ощетени клиенти, подчерта тя. При въпроси от страна на потребителите на „Астрал Холидейз“, нашите експерти са на линия и са готови да предоставят всякаква информация, увери министърът. Тя допълни, че е създадена организация за максимално бързо придвижване на преписките, за да може всеки един клиент да прецени дали да реализира своята почивка, или да му се възстановят средствата.

    Христо Гълбачев, изпълнителен директор „Астрал Холидейз“ каза, че дружеството е изпълнило финансовите си ангажименти към своите клиенти. Платили сме всички чартъри, полети и хотели, бе категоричен той. Всички служители на компанията работят и ще оказват помощ на всеки нуждаещ се. Гълбачев добави, че 51 клиента на туроператора в момента са в чужбина, но ще могат да продължат почивките си. А на тези, които им предстоят екскурзии в следващите дни ще могат да избират дали да осъществят пътувания си, или застрахователната компания да им възстанови вече платените суми.

    Главният изпълнителен директор на ЗК „Уника“ Николай Генчев също увери, че документите на клиентите на „Астрал Холидейз“ ще бъдат придвижвани максимално бързо, за да не се получава забавяне, като максималният законов срок е 15 дни.

    Министър Ангелкова отново препоръча на туристите преди да предприемат пътуване да проверят в Националния туристически регистър дали туроператорът има валидна застраховка „Отговорност на туроператора“. 

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 55 минути
    Турция ще предлага визи за дигитални номади
    Могат да кандидатстват жители на ЕС, на Обединеното кралство, САЩ, Канада, Швейцария, Русия, Украйна и Беларус
    преди 2 часа
    преди 2 часа
    FlixBus с нови маршрути от и до България за лятото
    Нови линии ще свързват София и Атина, Бургас и Истанбул, както и Румъния с българското Черноморие
    преди 5 часа
    Дава се възможност бебетата да бъдат ваксинирани срещу коклюш по-рано
    В България регистрираните до момента случаи на коклюш са 314, спрямо 4 за същия период на 2023 г.
    преди 5 часа
    Сирма се подготвя за двойно листване на борси в САЩ и Европа и нови придобивания
    Групата ще обедини всички дъщерни дружества под единен бранд
    преди 6 часа
    „Аурубис“ инвестира още 800 млн. лв. у нас
    Компанията ще разшири рафинерията си за катодна мед и ще изгради два нови фотоволтаични парка