вторник, 16 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1586 прочитания

    Телeвизионната реклама – най-малко рискова и с най-голяма възвращаемост

    Това сочи ново проучване на различните рекламни методи
    22 ноември 2019, 08:47 a+ a- a

    Ново проучване на Gain Theory, MediaCom и Wavemaker за Thinkbox, разкрива че възвръщането на капитал от инвестиции в реклама зависи от марката и кампанията, но данните в телевизионната реклама и тази в услугите при поискване (on demand) варират най-малко в сравнение с други канали. Резултатите от проучването класифицират телевизията като най-малко рискова форма на реклама, предоставяща най-последователно възвръщане на капитал.

    Промените във възвръщането на инвестиции в телевизионна реклама са едва 20%. За онлайн видео този процент е 40%, а при печатната реклама - 90%.

    Проучването е базирано на инвестиция от 1,4 млрд. паунда от 50 бранда, рекламиращи в 10 платформи за последните 3 години.

    Телевизията има и най-положителен ефект, подпомагайки разрастването на други канали. Тя позволява ръст с 20% и е единствената платформа, която постига подобни резултати. За пример проучването посочва как телевизионната реклама е подобрила тази в киното с 54%, печатна, радио, онлайн и социални медии с 31%, пощенска, онлайн видео и видео он-деманд с 22%.

    Печатната реклама се подрежда след телевизионната по възможностите си да подпомогне други видове рекламни методи. Тя подобрява резултатите в киното с 13%, но постига едва 8% увеличение при други форми реклама.

     
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 3 часа
    ЕК пуска 35 500 безплатни билета за 18-годишните, за да обиколят Европа
    Кандидатстването започва днес и ще приключи на 30 април
    преди 5 часа
    В София ще се състои кръгла маса за електронната търговия в ЕС
    „Бъдещето на електронната търговия в Европейския съюз“ ще се проведе на 29 април
    преди 6 часа
    Двуцифрен ръст в ползването на услугата Executive Search у нас през 2023 спрямо 2020 
    Транспорт и логистика е секторът с най-голям ръст в ползването на директното търсене за мениджърски позиции, според анализа на БЕСА
    преди 7 часа
    БАКБ придобива Токуда банк
    Очаква се регулаторно одобрение на сделката
    преди 10 часа
    България в ЕС: Повече инвестиции и по-високи доходи
    Износът на стоки от България в ЕС достига 31 млрд. евро през 2022, отчита доклад на ИПИ