АЛСО България ще въведе бизнес модела 3S – Supply, Solutions and a-as-Service от ALSO Group
От януари 2020г. Солитрон България се преименува на АЛСО България. След като Солитрон България бе придобит от ALSO Group през октомври 2019, смяната на името е следващата стъпка на интеграция на българското подразделение в групата, съобщиха от компанията. Партньорите на АЛСО България ще се възползват от нови, иновативни услуги, нови марки, модерни платформи и облачни решения след придобиването от ALSO - един от най-големите европейски дистрибутори и технологични доставчици. Петър Иванов и Ралица Килиан остават управители в компанията.
АЛСО България ЕООД бе вписано в Търговския регистър на 6ти януари 2020 г. С оборот от 110 милиона евро и около 120 служители, компанията стана част от ALSO Group. Придобиването е важна стъпка в стратегията на ALSO Group за укрепване на позицията ѝ на източноевропейските пазари.
По повод преименуването си АЛСО България попита част от партньорите си какво очакват от придобиването. Техните очаквания са високи: нови услуги и нови марки продукти и по-добри условия за клиентите. Големите складови наличности на ALSO в Европа създават оптимистични очаквания у партньорите, че ще могат да отговарят на нуждите на клиентите си по-бързо и с по-голяма гъвкавост.
„Ние сме номер едно заради упоритостта си и ориентирания към партньорите подход на работа“, каза Петър Иванов при анонсирането на новото име на компанията. „Доверието, което изградихме през годините с партньорите и вендорите си остава ключов фактор за нашия успех.”
„АЛСО България ще въведе бизнес модела 3S – Supply, Solutions and a-as-Service (Доставки, Решения и Услуги), и know how от ALSO Group, един от водещите европейски технологични доставчици и дистрибутори на информационни технологии“, обяви Ралица Килиан. „Нашата организация ще може да предложи редица нови услуги, продукти и решения. В същото време партньорите ни ще могат да се възползват от ALSO Cloud Marketplace и другите технологични платформи за IoT, виртуализация и киберсигурност. Това ще им даде нови възможности да разширят портфолиото на компаниите си.”
Навлизането на ключов европейски ИТ играч на българския пазар се възприема като положителен сигнал както за България, така и за сектора, коментират от АЛСО България.