В бизнес класата има все по-голям интерес към места тип капсула
Пътниците на авиокомпаниите искат видими пластмасови бариери в кабината, за да възстановят доверието си в полетите по време на пандемията, заявявайки, че не всички се доверяват на гаранциите на индустрията за високото качество на въздуха на борда, обясниха висши мениджъри в авиационната индустрия, цитирани от Reuters.
Други тенденции, свързани с пандемията, могат да включват повече частни места в бизнес класа на самолети с тясно тяло, добавяне на безконтактни тоалетни и постоянни преустройства на пътнически самолети към товарни кораби, според панел на конференцията MRO Asia-Pacific, проведена онлайн.
Embraer SA проучва пластмасови бариери за многократна и еднократна употреба за своите регионални самолети, но предизвикателствата включват гарантиране, че те са леки, незапалими и не засягат почистването и евакуацията на самолетите, каза Лайс Порт Антунес, мениджър бизнес развитие за Азиатско Тихоокеанския регион на самолетопроизводителя.
В бизнес класа авиокомпаниите вече проявяват по-голям интерес към легналите опции за пътуване, тъй като се стремят да използват самолети с тясно тяло при по-дълги маршрути, каза вицепрезидентът на Boeing Co по специални продукти и услуги Кейт Шефер.
„Ужасно голям е интересът на тези първокласни пътници да имат решение от тип капсула“, каза тя. „Ще има голям интерес към капсулите, вратите и изолираните места за сядане.“