петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1668 прочитания

    Пътниците на самолетите искат видими мерки срещу коронавируса

    В бизнес класата има все по-голям интерес към места тип капсула
    24 септември 2020, 11:24 a+ a- a

    Пътниците на авиокомпаниите искат видими пластмасови бариери в кабината, за да възстановят доверието си в полетите по време на пандемията, заявявайки, че не всички се доверяват на гаранциите на индустрията за високото качество на въздуха на борда, обясниха висши мениджъри в авиационната индустрия, цитирани от Reuters.

    Други тенденции, свързани с пандемията, могат да включват повече частни места в бизнес класа на самолети с тясно тяло, добавяне на безконтактни тоалетни и постоянни преустройства на пътнически самолети към товарни кораби, според панел на конференцията MRO Asia-Pacific, проведена онлайн.

    Embraer SA проучва пластмасови бариери за многократна и еднократна употреба за своите регионални самолети, но предизвикателствата включват гарантиране, че те са леки, незапалими и не засягат почистването и евакуацията на самолетите, каза Лайс Порт Антунес, мениджър бизнес развитие за Азиатско Тихоокеанския регион на самолетопроизводителя.

    В бизнес класа авиокомпаниите вече проявяват по-голям интерес към легналите опции за пътуване, тъй като се стремят да използват самолети с тясно тяло при по-дълги маршрути, каза вицепрезидентът на Boeing Co по специални продукти и услуги Кейт Шефер.

    „Ужасно голям е интересът на тези първокласни пътници да имат решение от тип капсула“, каза тя. „Ще има голям интерес към капсулите, вратите и изолираните места за сядане.“

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 50 минути
    TSMC планира да увеличи работната си сила до 100 000 души
    Най-големият производител на чипове наема с огромни темпове
    преди 16 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 17 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 18 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 19 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ