петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2995 прочитания

    Кaufland инвестира 40 млн. лева в нов хипермаркет в София

    Ще бъдат открити 90 нови работни места
    23 юни 2022, 09:33 a+ a- a

    С инвестиция от близо 40 млн. лева и с новооткрити 90 работни места Kaufland България открива най-модерния си хипермаркет в София. Той е в район „Младост“ и с него инвестициите в града надхвърлят 300 милиона лева.

    Новият хипермаркет се намира на ул. „Околовръстен път“ 271 в „Младост-4“. Сградата е по последни екологични стандарти и ползва 100% „зелена“ енергия. Обектът е разположен на близо 5000 кв. м застроена площ, от които над 2500 кв. м – търговска. В него клиентите могат да открият несравним избор от над 18 000 свежи и качествени продукти, от които близо 5000 нехранителни стоки.

    „Общата инвестиция на Kaufland до момента в София е за над 300 милиона лева. Откриваме нов обект в „Младост“ с мисията да предоставяме разнообразие от качествени и свежи стоки на атрактивни цени, както и цялостно клиентско преживяване с всичко необходимо под един покрив. Целта ни е да се включим активно в живота на района и да допринесем за бъдещото му развитие“, коментира главният изпълнителен директор на Kaufland България Иван Чернев.

    Сред специалните гости на откриването бяха кметът на София Йорданка Фандъкова, кметът на район „Младост“ арх. Стефан Стефанов и главният управител на Германо-българската индустриално-търговска камара д-р Митко Василев.

    „Искам да поздравя Kaufland България с 12-ия им обект в София. Преди години именно във втория по големина район на столицата – „Младост“, беше открит първият магазин на веригата, а сега най-модерният им обект с екологично, енергийно ефективно строителство. В тези трудни кризисни времена, продължават инвестициите в София, тази инвестиция от близо 40 млн. лв. и 90 нови служители е впечатляваща и говори за доверието, което имате в града, доверие към София. Благодаря и за подкрепата, която ни оказвате и по линия на вашата политика за социална отговорност и намерението да реновирате детска площадка в район „Младост“. Това е подкрепа за града, защото по този начин създавате продукт за хората.“, каза Йорданка Фандъкова, кмет на София.

    „Като районен кмет, бих искал да споделя, че това не е просто поредният магазин на веригата, въпреки че е най-новият, най-модерният. Благодарение именно на изграденото доверие между администрацията и бизнеса, с ясна стратегия за развитието на един район, успяхме вместо два комплекса с по 400 апартамента- общо 800, и затруднен трафик, да се сдобием с услуга, полезна за всички нас, жителите на „Младост“ и на цяла София.“, добави арх. Стефан Стефанов, кмет на район „Младост“.

    Kaufland подкрепя българските производители и стимулира местното производство, като техните предложения ще имат своето място и във втория обект на Kaufland в „Младост“. В постоянния си асортимент веригата традиционно предлага близо 5000 български продукта, като в новия обект могат да бъдат открити и 325 регионални предложения на производители от региона на София. Част от тях са представени в специално обособената зона „Фермерски пазар“ с продукти на семейни ферми и малки мандри, както и на регионални производители. Фермерските предложения в „Младост“ включват 46 различни видове месни деликатеси и млечни продукти.

    Хипермаркетът разполага с 202 паркоместа и станция за зареждане на електромобили. Част от паркоместата са с осигурено естествено засенчване чрез дървени перголи и увивна растителност.

    За новия хипермаркет са открити 90 работни места. Така екипът на компанията в София вече наброява общо над 1000 човека.

    Откритият днес обект е 62-ият хипермаркет на веригата в страната. До края на годината компанията планира да открие още един обект в София и да продължи с модернизацията на хипермаркетите си в цялата страна.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 9 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 10 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 12 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 14 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк