събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1662 прочитания

    Магазинът на Fjällräven в The Mall има нов собственик

    Магазинът на шведската марка отново отваря врати в търговския център
    27 март 2024, 11:38 a+ a- a

    Магазинът на шведския аудор експерт Fjällräven в The Mall отваря врати отново. Пет години след първото си откриване той приветства планинари и приключенци отново с обновена селекция и нов екип от природни ентусиасти, който са винаги готови да помогнат с перфектния избор на екипировка. От панталони до шел слоеве, както и раници за различни по дължина и трудност приключения в природата, включително емблематичната Fjällräven Kanken са налични от 10:00 до 22:00 ч. на етаж 0 в The Mall.

    "Fjällräven намери дом в София. За петата си годишнина на българския пазар искахме да почетем първия си дом тук, като го освежим. Специални благодарности на първите ни дългогодишни партньори в България. Благодарни сме на Румен и целия екип на Skisharki за ползотворното партньорство и упоритата работа по налагането на Fjällräven на българския пазар. След повече от 5 години сътрудничество Румен реши да стартира нови бизнес начинания. Щастливи сме да разширим партньорството си с BullTech Fashion, които са новите собственици на магазина в The Mall. Нетърпеливи сме да продължаваме да развиваме бранда Fjällräven в България", казва Харалд Хайм, главен оперативен директор на Fenix Outdoor Emerging Markets.

    "Партньорството с Fjällräven са сбъдната мечта за мен! Дълго търсих екипировка за живот на открито, която да е устойчива на теста времето, но и с мисъл за самата природа. Такава, която е едновременно стилна и висококачествена. Изключително щастлива съм, че продължаваме да разширяваме съвместното си партньорство и бранда вече разполага с 2 официални физически магазина в София", споделя Василка Стоева, собственик и изпълнителен директор на BullTech Fashion.

    След откриването на втория магазин в София в началото на декември 2023, се отчита засилен интерес към аутдор екипировката на Fjällräven.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 1 ден
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 1 ден
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 1 ден
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 1 ден
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години