сряда, 01 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2021 прочитания

    Spotify планира увеличение на цените

    Първоначално само на 5 пазара
    04 април 2024, 16:18 a+ a- a

    Снимка: Spotify

    Spotify Technology SA възнамерява да повиши цените на своите планове с около $1 до $2 на месец на пет пазара, включително Обединеното кралство, Австралия и Пакистан до края на април, съобщи Bloomberg News, цитирайки хора, запознати с въпроса.

    Акциите на шведската услуга за стрийминг на музика, която се конкурира с подобни услуги на Apple и Amazon.com, се повишиха с над 5%, пише „Ройтерс“.

    Spotify ще повиши цените в САЩ по-късно тази година, се казва в ссъобщеието, като се добавя, че компанията ще въведе ново основно ниво, което ще предлага музика и подкасти, но не и аудиокниги, за текущия индивидуален премиум план.

    Новото основно ниво е първото от няколкото нови опции за ценообразуване от Spotify. Според новото ценообразуване индивидуалните планове ще се повишат с около $1 на месец, докато семейните планове и така наречените дуо планове за двойки ще се повишат с $2, се добавя в новината на Bloomberg.

    На месечна база Spotify предлага премиум планове, включително $10,99 за индивидуално, $14,99 за дуо и $16,99 за семейство в САЩ, според уебсайта на компанията.

    Spotify отказа коментар по темата.

    Компанията предлага безплатна услуга, поддържана от реклами, с ограничени функции и платена услуга, базирана на абонамент, която дава достъп до цялата ѝ функционалност, като премиум абонатите представляват по-голямата част от нейните приходи.

    Потенциално увеличение на цените може да помогне за увеличаване рентабилността на компанията, която очаква силен ръст на абонатите.

    През февруари Spotify прогнозира скок от близо 14% на премиум абонатите до 239 милиона през текущото тримесечие, което е над прогнозите за 238,3 милиона.

    Компанията въведе нови предложения, включително подкасти и аудиокниги, в опит да намали зависимостта от музикалната индустрия и да спечели повече потребители. Има споразумения за лицензиране на съдържание с фирми като Universal Music Group, Sony Music Entertainment и Warner Music Group, като съдържанието от такива компании съставлява около 74% от аудио съдържанието, налично в платформата на Spotify към 31 декември.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 19 часа
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19
    преди 20 часа
    преди 21 часа
    ЕК започна разследване срещу Meta
    Производството е по новия закон за цифровите услуги
    преди 22 часа
    Wizz Air с нов маршрут: Ще лети от София до Хераклион
    Полетите ще са два пъти седмично
    преди 1 ден
    3 студентски стартъпа печелят по 10 000 долара финансиране
    Вижте кои отбори спечелиха петия сезон на акселератора Elevate на Американския университет в България
    преди 1 ден
    Откриват Ритейл парк Видин Плаза
    Инвеститор е „Дунония“, ще бъдат разкрити нови над 80 работни места