петък, 20 септември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    422 прочитания

    Amazon ще си сътрудничи с Pinterest и TikTok

    Потребителите ще могат да купуват директно от онлайн търговеца без да напускат платформите
    12 август 2024, 08:55 a+ a- a

    Снимка: Economy.bg

    Amazon не иска да прекъсва купувачите, използващи социалните медии. Всъщност би предпочел те да използват приложенията и да пазаруват едновременно, пише Quartrz.

    Гигантът за електронна търговия се обедини с TikTok и Pinterest, за да направи по-удобно за потребителите да пазаруват директно от приложенията на социалните медии, без да е необходимо да напускат платформите, ход, с който компанията се надява да увеличи приходите.

    Потребителите ще трябва да свържат акаунтите си в TikTok или Pinterest с акаунта си в Amazon и след като се синхронизират, ще могат да купуват конкретен артикул директно от Amazon, докато все още са в някое от приложенията за социални медии.

    Свързаните акаунти ще позволят на потребителите в САЩ да виждат „цени в реално време, допустимост на Prime, прогнози за доставка и подробности за продуктите“, каза говорител на Amazon пред Quartz в имейл.

    Ако потребителите искат да се откажат от технологичното пазаруване, те могат да прекратят връзката на акаунта си в Amazon в настройките на приложението TikTok.

    През юли Pinterest отчете печалба за второто тримесечие, в която подчерта, че броят на глобалните месечни активни потребители се е увеличил с 12% на годишна база до 522 милиона потребители.

    Бил Реди, главен изпълнителен директор на Pinterest, каза, че това отчасти се дължи на факта, че Pinterest печели пазарен дял с големи рекламодатели, като Amazon, първият партньор за реклами от трети страни.

    Последният ход на Amazon отразява нарастващата тенденция на пазаруване в приложението в САЩ и се основава на подобни партньорства, които вече има с Meta и Snap.

    Въпреки че TikTok описва сътрудничеството като предлагащо „безпроблемно и забавно пазаруване“, докато Pinterest разширява съществуващото партньорство с Amazon за поддръжка на инвентарни реклами, това все пак е смел и умен ход от страна на Amazon.

    През юли Amazon публикува рекордни стойности за своето събитие Prime Day, което надхвърли $14,2 млрд. по време на двудневния блиц.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 часа
    Възобновяемата енергия може да съкрати емисиите от добив на петрол до 80%
    Петролните платформи в норвежкия континентален шелф са намалили емисиите си с 86%
    преди 5 часа
    ЕС ще отпусне на Украйна заем от 35 млрд. евро
    Той е част от по-голям план на Г-7 за подкрепа на страната
    преди 6 часа
    Турция не би имала интерес да се присъедини към БРИКС, ако е член на ЕС
    Това коментира турският външен министър Хакан Фидан
    преди 7 часа
    Безплатни прегледи и изследвания за най-често срещаните заболявания
    Столична община и фондация РеСтарт в партньорство с Медицински лаборатории Синево България и Kaufland България се обединиха в кампания „КОД: Превенция – Сега е време, за да имаш време“
    преди 7 часа
    76% спад на чуждите инвестиции у нас
    Най-големите вложения в страната за януари-юли 2024 са от Нидерландия, Австрия и Гърция, сочат нови данни на БНБ
    преди 9 часа
    Amazon пусна Amelia
    Приложението с AI е предназначено да подпомага търговците в платформата