Гигантът ще се конкурира с Temu с нов нискобюджетен магазин
Снимка: Amazon
Amazon налага строги ценови ограничения върху това, което търговците могат да таксуват за продуктите си в нов нискобюджетен магазина, който гигантът за електронна търговия се готви да пусне, съобщи Information. Ценовите ограничения на компанията включват $8 за бижута, $13 за китари и $20 за дивани, според новината, която цитира съобщения от Amazon до търговците. Съобщенията включват списък от 700 елемента.
Amazon планира да изпраща поръчки до клиенти от САЩ директно от съоръжение в Гуандонг, Китай, се казва в новината, добавяйки, че начислява на продавачите по-ниски такси за изпълнение за артикули, продавани през новия магазин.
„Винаги проучваме нови начини да работим с нашите търговски партньори, за да зарадваме нашите клиенти с по-голям избор, по-ниски цени и по-голямо удобство“, каза говорител на Amazon пред „Ройтерс“, потърсен за коментар по темата.
Според съобщения в медиите по-рано тази година компанията работи за разгръщането на сайт с „витрини“ на ниски цени, докато бърза да се справи с конкуренцията от сайтове за отстъпки като Temu и Shein, които експлодираха като популярност заради своите ниски цени, отбелязва „Ройтерс“.
Ограниченията на цените, ако бъдат въведени, биха представлявали промяна в стратегията на Amazon, която исторически не е поставяла строги ограничения за продавачите на своята платформа.
Това идва в момент, когато компанията вижда признаци на слабост в продажбите на дребно. Продажбите на онлайн магазините ѝ са нараснали само с 5% през второто тримесечие, забавяйки се спрямо 7% увеличение през първото тримесечие.