понеделник, 17 декември 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    792 прочитания

    Amazon стана най-скъпата компания в света

    Акциите на интернет магазина се повишиха с близо 5% след последния им доклад за продажбите през 2017
    04 декември 2018, 16:49 a+ a- a

    За пръв път Amazon стана най-високо оценената компания на фондовата борса в света. Онлайн гигантът за интернет пазаруване задмина за кратък период от време Microsoft, която на свой ред изпревари Apple и се изкачи на върха.

    Акциите на Amazon се повишиха с 4,7%, с което пазарната капитализация на компанията достигна 865 млрд. щатски долара. Покачването в акциите идва, след като компанията публикува доклада си, че през 2017 потребители на абонаментната им услуга Prime са поръчали над 2 млрд. продукта с доставка за един ден или по-бързо.

    Amazon планира да разшири веригата си от магазини без каси и да предложи технологията в обектите на компанията Whole Foods, която придоби през 2017. Системата изисква от клиентите да сканират дигитален баркод, генериран от мобилното им приложение, влизайки в магазина, а впоследствие камери и сензори разпознават продуктите, които потребителите поставят в количката.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    14 декември 2018, 17:13
    Броят на изходящите обаждания се е увеличил почти два пъти след отпадането на роуминга
    Днес 34% от пътуващите европейци спокойно ползват интернет в роуминг толкова, колкото у дома
    14 декември 2018, 13:13
    JYSK България откри своя първи магазин в Русе
    Датската верига вече присъства в 17 български града с общо 25 обекта
    14 декември 2018, 13:06
    БНБ пуска в обращение нова банкнота от 100 лева
    Общият дизайн и основните елементи са същите, въвеждат се нови защитни елементи
    14 декември 2018, 10:33
    ЕП приозва за облагане с данък на технологичните гиганти
    Депутатите искат големите технологични компании да бъдат обложени с данък за техния онлайн бизнес в Европа, дори ако нямат физическо присъствие в дадена страна