петък, 29 март 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4136 прочитания

    Все повече българи искат да посетят Япония

    Интересът е двойно по-голям спрямо този от минали години, отчитат специалистите от Tavex
    18 април 2019, 14:23 a+ a- a

     Изненадващ ръст в интереса на българите към пътуване до Япония, който е двойно по-голям спрямо този от минали години наблюдават специалисти от Tavex. Това си личи по нарастващия интерес към йените.

    Тази година не само разцъфването на знаменитите японски череши е причина туристи от цял свят да избират Страната на изгряващото слънце за пролетно пътуване. През 2019 година има и още една привлекателна нишка, която също приковава вниманието на авантюристите, а именно - предаването на императорската титла от сегашният император Акихито на големият му син Нарухито. 

    Уникалното събитие за Япония е нещо, което не се е случвало от 200 години. Акихито е последният император в Света, единственият, който държи тази титла в момента. В края на април предстои неговото абдикиране, което ще бъде отбелязано с пищни празненства, каквито местните хора не са виждали до момента. През октомври месец ще бъде коронясването на новия император - престолонаследника Нарухито, което също ще е много пищен повод за фестивали и други културни мероприятия.

    С подготовката на празненствата се е заела цялата японска администрация, начело с министър-председателят им. Очаква се събитията да са с продължителност от 10 дни. Разбира се, настроението за предстоящите исторически събития ескалира отсега. В чест на настъпващата нова ера в историята на Япония, ресторант в Токио решава да направи асоциация с ценния метал златото и да предложи на своите клиенти бургер, поръсен със златен прах, който се предлага на не скромната сума от 900 долара (или 100 000 японски йени). Той носи името „Златен гигант“ и ще се предлага до юни месец.

    Япония е нетрадиционна дестинация за пътуване за българите до момента. Всички, които планират да посетят тази дестинация, трябва да имат предвид, че Япония е „кешова“ страна. Тъй като японците са истински традиционалисти, част от този традиционализъм се изразява и в това, че държат местната валута да бъде използвана дори от туристи. Това означава, че покупки в малки ресторантчета и заведения за бързо хранене, както и заплащането на типичните за Япония сувенири в минималистичен стил, се извършват с японски йени. Използването на дебитни и кредитни карти е възможно само в хотели и по-големи ресторанти.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 14 часа
    ТИЗ започва паневропейски интермодален проект с италианската Gruppo UniRetiCon
    Целта е у нас да бъдат създадени различни интермодални платформи
    преди 15 часа
    Авиационният сектор у нас е достигнал на 92% нивото си от преди COVID пандемията
    85% от самолетите на българските авиокомпании са работили на пазари извън България
    преди 16 часа
    Български хляб достига до 10 европейски държави с Lidl
    Пловдивският производител „Хебър” инвестира близо 15 млн. евро в 2 нови производствени линии
    преди 18 часа
    Над 10% ръст на пътуванията на българи в чужбина през февруари
    Увеличават се и посещенията на чужденци у нас, показват данните на НСИ
    преди 20 часа
    Предлагат индустриалните паркове само за един вид производства
    С промените в закона ще бъде създаден нов тип специализиран парк