петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    11742 прочитания

    Димо Димов е новият генерален директор на „Каменица” АД

    Той започва кариерата си в бирения бранш през 2006
    13 октомври 2016, 14:18 a+ a- a

    Димо Димов

    Димо Димов е новият генерален директор на „Каменица” АД, считано от 1-и ноември 2016, съобщиха от компанията. Новият ръководител на най-старата българска пивоварна компания притежава над 10-годишен опит в бирената индустрия и в структурата на компаниите от групата на „Молсън Корс“ Европа в България, Чехия, Словакия, Сърбия и Черна гора.

    Марко Ниавро, досегашният генерален директор на „Каменица” АД, ще заеме позицията генерален директор за Хърватска и Босна и Херцеговина на местните дружества на Молсън Корс Европа в двете страни. Той беше избран за тази позиция благодарение на приноса си за бизнес развитието на „Каменица” АД и на постигнатите резултати за компанията. По време на неговото управление, през последните три години, „Каменица” АД запази и утвърди позицията си на българския бирен пазар както по обем на продажбите, така и по приходи.

    Той започва кариерата си в бирения бранш през 2006 „Каменица“ АД. През годините заема различни ръководни позиции в сферата на маркетинга – от бранд мениджър на марка „Каменица”, през бранд мениджър на национални марки до директор „Маркетинг“ за България.

    В периода 2011 – 2013 е заемал и позицията директор „Маркетинг“ на Pivovary Staropramen s.r.o., Прага, за бизнесите на „Молсън Корс“ Европа в Чехия и Словакия.

    След това, за периода 2014 - 2015, той поема същата позиция за бизнесите на „Молсън Корс“ Европа в Apatinska pivara (Сърбия) и Pivara Trebjesa (Черна гора). Оттогава до момента е директор „Търговско съвършенство“ за бизнесите в Сърбия и Черна гора.

    Начело на „Каменица” АД Димо Димов ще работи за затвърждаване позицията на дружеството на българския бирен пазар.

    Димо Димов е магистър по „Международни икономически отношения“ от Университета за национално и световно стопанство (УНСС), гр. София. Притежава и диплома по маркетинг от London Chartered Institute of Marketing. Той говори свободно английски и руски език, ползва френски и арабски. Женен, с две деца.


    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 2 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 2 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 3 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 5 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години