Досегашният генерален директор вече ще отговаря за дружествата в Сърбия и Черна гора
Марко Ниавро е новият генерален директор на „Каменица” АД, съобщават от компанията. До настоящия момент Ниавро е заемал позицията директор „Управление на марките” за Molson Coors Europe – европейската дивизия на бирения гигант. В досегашната си роля е отговарял за глобалното развитие на стратегическите марки Staropramen и Carling, лицензионните брандове и централната дигитална маркетинг стратегия във всичките 10 държави от европейската структура на Molson Coors Europe.
Драган Радивоевич, досегашен генерален директор на „Каменица” АД, ще заеме позицията генерален директор за Сърбия и Черна гора на местните дружества на Molson Coors Europe в двете страни.
От началото на 2013 дружеството продължава да отбелязва стабилни резултати и цялостен ръст, като по данни на AC Nielsen към месец юли „Каменица” АД е пазарен лидер с 34.2% пазарен дял.