понеделник, 24 април 2017  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    4039 прочитания

    Красимир Георчев оглави дирекция „Корпоративни продажби“ на „БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ“

    Той ще отговаря за търговските отношения на компанията с нейните корпоративни клиенти, а именно банки, финансови институции и институции от публичния сектор
    11 януари 2017, 13:30 a+ a- a

    Красимир Георчев зае позицията директор „Корпоративни продажби“ на картовия и платежен оператор „БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ“ АД. Неотдавна управленският екип на компанията взе решение за разделяне на търговския отдел на две нови дивизии – „Корпоративни продажби“ и „Търговска мрежа“. Тази стъпка е част новата бизнес стратегия на „БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ“ АД, която цели предлагането на оптимални условия както за корпоративните, така и за крайните клиенти на оператора. 

    На позицията  директор „Корпоративни продажби“ Красимир Георчев ще отговаря за търговските отношения на компанията с нейните корпоративни клиенти, а именно банки, финансови институции и институции от публичния сектор. Сред основните приоритети на екипа му са индивидуален подход и стратегическо консултиране, както в полза на организациите, така и в полза на техните потребители. 

    Красимир Георчев притежава близо 22 години търговски и управленски опит в международни IT компании. От 1995 до 2000 е част от екипа на технологичния гигант IBM, където изгражда и поддържа контактите с ключовите клиенти от банковия и публичния сектор у нас. В периода 2000 – 2009, отново в IBM, заема позицията „Мениджър Технологични услуги“. От 2009 до 2015 е мениджър „Системна интеграция“ първоначално в Siemens IT Solutions България, а при сливането на двете компании, става част от екипа на Atos IT Solutions and Services.   

    Красимир Георчев е магистър по „Информационни технологии“ към Софийския университет „Климент Охридски“. Притежава диплома по мениджмънт от британския Henley College и диплома по математика от Hindu College в Делхи Преминал е през редица специализации по управление на проекти, лидерство, управление и мотивация на екипи, презентационни умения и продажби и др.  

     

     
    Нагоре
       
    Отпечатай
     



    преди 3 часа
    Само 2% от работодателите търсят висшисти с диплома по туризъм
    Приложението на придобитото висше образование в сферата на туризма е най-слабо в сравнение с всички други професионални направления
    преди 4 часа
    Старинен Пловдив кандидатства за Знака за европейско наследство
    Знакът е инициатива на ЕС, която популяризира места и обекти, изиграли значителна роля в историята и културата на Европа
    преди 4 часа
    Победата на Макрон на първи тур доведе до поскъпване на еврото
    Финансовите пазари приеха с облекчение резултата от френските избори
    преди 5 часа
    Еманюел Макрон получава 23,75 на сто от гласовете изборите във Франция
    За Марин льо Пен са гласували 21,53 на сто от избирателите на първия тур