петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    15209 прочитания

    Гриша Караниколов е новият мениджър „Връзки с партньорите и продажби“ в Телерик Академия

    Той ще участва в развитието на партньорската програма на организацията
    22 януари 2018, 11:39 a+ a- a

    Гриша Караниколов е новият мениджър „Връзки с партньорите и продажби“ в Телерик Академия, съобщават от образователната организация. В тази роля той отговаря за отношенията с бизнеса и развитието на партньорската мрежа на Телерик Академия.

    Гриша разполага с над 12 години опит в областта на продажбите и консултирането на ключови клиенти като Microsoft, PwC, BBC, Coca-Cola и Nestle. През последните 7 години работи в Telerik и след това Progress, където изпълнява ролята старши инженер по продажбите за системата за управление на съдържанието – Telerik Sitefinity. Преди това Гриша ръководи екип от специалисти в областта на продажбите в SiteGround. Водил е технологични обучения и лекции в САЩ, Южна Америка, Европа и Азия. Има бакалавърска степен по индустриален мениджмънт от ТУ-София.

    „С отделянето на Телерик Академия като самостоятелна образователна организация преди година знаехме, че основен фактор за нейния успех ще бъдат хората. Затова продължаваме методично да разширяваме екипа си с точните попълнения, които да ни помогнат да изведем обученията и партньорската си програма до следващото ниво“, коментира Бойко Яръмов, съосновател и изпълнителен директор на Телерик Академия.

    Към Академията се присъединяват също Мая Жечева и Едуард Евлогиев, с които организацията ще разшири обхвата на професионалните си обучения.

    Образователната организация обяви, че през 2018 г. освен предлаганите до момента технологии .NET и JavaScript, обученията за първи път ще акцентират върху програмния език Java, както и разработката на мобилни приложения. В отговор на нуждите на партньорите на Академията и на пазара в България, през следващите 12 месеца ще стартират 9 нови програми за подготовка на софтуерни специалисти.

    От началото на 2017 г. след рестарта на Телерик Академия, над 300 курсисти са преминали през професионалната ѝ програма, а 30 технологични компании са се присъединили към партньорска ѝ мрежа, сред които са Experian, Uber, Accedia, Telelink, Proxiad, Naxex, Melon, Endava, Komfo, Tick42, ICB, Grafixoft и други.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 13 минути
    Окончателно: Либерализацията на пазара на ток за бита беше отложена с 1 година
    НС прие на второ четене промени в Закона за енергетиката
    преди 1 час
    Спад в броя на сделките с имоти у нас
    Средните цени на жилищата задържат нивата си през първото тримесечие на 2024, отчитат от Arco Real Estate
    преди 18 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 19 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 24 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение