четвъртък, 18 януари 2018  RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    6549 прочитания

    McDonald's променя съдържанието на храната

    Без повече маргарин, консерванти и царевичен сироп в рецептите на ресторантите за бързо хранене
    02 август 2016, 16:51 a+ a- a

    В началото на август веригата ресторанти за бързо хранене McDonald's съобщи, че променя съставките в някои от продуктите, които предлага, съобщи New York Times. Така например ще бъдат премахнати изкуствените консерванти от някои закуски и „Чикън Макнагетс“ (Chicken McNuggets – най-популярният продукт на веригата в САЩ). Също така от кръглите кифлички със стафиди ще бъде махнат царевичният сироп, който има много високо съдържание на фруктоза.

    Новите промени, заедно с решението на веригата (взето през 2015) да купува само пилета, които са отглеждани без да са третирани с антибиотици, използвани при хората, променя почти половината асортимент в менюто на ресторантите.

    Друга важна промяна е фактът, че вместо течен маргарин, компанията ще използва истинско масло в десерта си Egg McMuffin (яйчен мъфин). От компанията обясняват, че маслото трябва да е меко, но няма да го топят, за да може да запаси своята консистенция и вкусови качества.

    Повечето промени в кухнята вече са факт, за някои се е наложил 6-месечен гратисен период. Следващия месец предстои да бъде премахнат царевичният сироп от кифличките със стафиди.

    От компанията уточняват, че въпреки че някои от новите продукти са по-скъпи, цените в ресторантите няма да се променят. Освен това вече се тестват нови предложения, вдъхновени от местната кухня и продукти на различните пазари, на които оперира компанията.

    Първоначално от компанията бяха съобщили, че всички пилета, които използват ще са без антибиотици до 2017, но сега уточниха, че този план вече е изпълнен и никъде по света не се ползва месо от такива птици. От компанията поясниха още, че ще поддържат отворена политика по отношение на храната и продуктите, които влагат в нея, като се надяват така да привлекат и повече клиенти.

    Промените са част от стратегията на McDonald's да посрещне променящите се изисквания на потребителите, които изискват от хранителните компании и ресторантите да осигуряват по-здравословни варианти и по-малко изкуствени съставки, коментира New York Times.

    Нагоре
    Отпечатай
    Коментари ()
     

    преди 34 минути
    Общо 600 млн. лв. са инвестирани у нас от началото на годината
    Инвестициите ще осигурят близо 900 нови работни места
    преди 2 часа
    Coca-Cola открива ИТ развоен център в София
    Ще бъдат разкрити 130 работни места
    преди 1 час
    ЕК предложи по-гъвкави ставки на ДДС
    Новите правила обещават и по-малко бюрокрация за малките предприятия
    преди 2 часа