събота, 04 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    6315 прочитания

    Проект: „Програма за развитие на таланти в търговския екип CAN – Career Advance Nudge”

    27 януари 2011, 16:12 a+ a- a

    Компания: ЗАГОРКА АД
    Награда в категория: Управление на талантите

    Жури:  Председател на комисията: Петър Василев, член на УС на БАУРЧР и членове: Цвета Миланова - Ръководител човешки ресурси, „Луфтханза Техник София” и  Бойка Дочева - Мениджър човешки ресурси, IBM България

    За проекта разказва:  Ивa Янакиева, Мениджър ЧР в „Загорка” АД


    Какво представлява проекта и кои са основните му цели?

    През последните няколко години организационните промени в отдел „Продажби” на „Загорка” АД бяха доста динамични. Освен това всички мениджъри продажби, от най-ниското до най-високото ниво, са стартирали в компанията на позиция „Търговски представител”, което ясно доказва, че ние държим на вътрешните промоции в търговския екип. Проектът, с който спечелихме наградата в категорията „Управление на таланта”, се роди  като идея и стартира през 2009 година. Две години по-късно от проект той се превърна в един от основните процеси в отдел „Продажби”.
    Ето защо програмата ни за развитие на търговски представители CAN (Career Advance Nudge) е базирана на конкретните бизнес нужди на компанията и стремежа на отдел „Човешки ресурси” да бъде проактивен партньор в работата си с останалите отдели.
    Накратко програмата включва различни допълнителни функционални обучения, обучения за меки умения и on-the-job тренинги. Проектът се развива и всяка година стартира нова група, която преминава през двугодишната програма. За клас 2009 програмата ще приключи през януари 2011. В него имаме 23 участници, съответно 7 от тях  бяха промотирани на следващо ниво.

    Какви резултати постигнахте? С какво проектът допринесе за компанията?
    С програмата постигаме едновременно две основни цели: от една страна стои компанията, за която имаме спокойствието, че процесът на движение на хората в структурата (и в частност промоциите) е планиран и това допринася за плавното протичане на процесите и за изпълнението на бизнес целите ни; от другата страна стоят хората – които се чувстват подготвени и мотивирани за работа и успешно могат да направят следващата стъпка в кариерното си развитие.


    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    Pfizer увеличи прогнозата за печалба
    Причината – съкращения в разходите и по-добро от очакваното търсене на продукти за Covid
    преди 2 дни
    ОИСР очаква стабилен икономически ръст през 2024 и 2025 г.
    Очаква се обаче растежът да остане под дългосрочната средна стойност
    преди 2 дни
    OpenAI се споразумя с Financial Times
    Компанията за изкуствен интелект ще може да използва данни на изданието, за да обучава езиковите си модели
    преди 2 дни
    Федералният резерв остави лихвите непроменени
    Не е ясно дали американската централна банка ще успее да направи 3 намаления на лихвените проценти тази година
    02 май 2024, 08:03
    Coca-Cola ще използва облачните AI услуги на Google
    Сделката е на стойност $1,1 милиарда
    30 април 2024, 16:30
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19