Радио рекламата отчита ръст спрямо 2013, според данните, които представи Иво Цеков – управител на медия агенция „Пиеро 97”, по време на на тазгодишния „Форум на рекламата“. Те показват, че през изминалата година брутните рекламни бюджети в радио възлизат на 49,6 млн. лв. През 2013 те са били 45,1 млн. лв. Оценката на нетните приходи показва, че в реални стойности радио рекламата реализира ръст от 8,2%.
Наблюденията на радио пазара показват, че тенденцията за стабилизиране на този пазар продължава и през 2015, главно благодарение на добрата търговска политика и адекватните условия и практики по отношение на радио пазара. В резултат обемът на радио пазара запазва своя дял от 5,4% в общия нетен медия микс на рекламата.
Вижте коментара на Иво Цеков за радио рекламата през 2014
Основни промени през първите месеци на 2015 не се забелязват, коментира още Иво Цеков. Извън търговската реклама, през 2015 се очакват средства по обществени поръчки и местните избори.
Какви нови професии ще се появяват в бъдеще и ще се променят ли моделите на работа, дискутират Футурологът д-р Мариана Тодорова и Председателят на УС на БАСКОМ Доброслав Димитров