вторник, 07 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3089 прочитания

    Външната реклама с най-голям ръст през 2014 от всички медии

    Делът на външната реклама в общия нетен рекламен микс е 13,9% и е вторият по големина дял в рекламния микс след телевизията
    30 март 2015, 10:47 a+ a- a

    Външната реклама отчита най-голям ръст през 2014. По брутни стойности ръстът е около 20%, като пазарът се оценява на 90,5 млн. лв. Данните представи Иво Цеков – управител на медия агенция „Пиеро 97”, по време на на тазгодишния „Форум на рекламата“.

    „За София през 2014 има близо 94% заетост на съоръженията. За Пловдив, Варна, Бургас този процент е 76%. В другите градове - 66%, което е твърде добра новина за тази част от бизнеса. В брутни стойности ръстът е около 21%, в нетни, като реални пари е 9,1%”, коментира Иво Цеков.

    Вижте коментара на Иво Цеков за изминалата година в сегмента на външната реклама

    Според данните делът на външната реклама в общия нетен рекламен микс е 13,9%.

    „Въпреки че сме в ерата на Интернет и електронните комуникации, външната реклама доказа и продължава да бъде един от най-ефективните канали за масова комуникация и е вторият по големина дял в рекламния  микс след телевизията”, каза още управителят на „Пиеро 97”.

    Той допълни, че основните промени през 2014 относно външната реклама са били в София. „Промени се обликът на града вследствие реализирането на договори от конкурса за рекламни елементи на Столична община. Тази регулация доведе до видимо намаляване на хаоса от разноформатни и нерегламентирани съоръжения, основно в широкия център на столицата.

    Бяха направени и сериозни инвестиции в обновяване на конструкциите”, допълни още  Цеков в коментара си за изминалата година и промените в сегмента на външната реклама.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    02 май 2024, 16:21
    Pfizer увеличи прогнозата за печалба
    Причината – съкращения в разходите и по-добро от очакваното търсене на продукти за Covid
    02 май 2024, 13:44
    ОИСР очаква стабилен икономически ръст през 2024 и 2025 г.
    Очаква се обаче растежът да остане под дългосрочната средна стойност
    02 май 2024, 11:25
    OpenAI се споразумя с Financial Times
    Компанията за изкуствен интелект ще може да използва данни на изданието, за да обучава езиковите си модели
    02 май 2024, 09:49
    Федералният резерв остави лихвите непроменени
    Не е ясно дали американската централна банка ще успее да направи 3 намаления на лихвените проценти тази година
    02 май 2024, 08:03
    Coca-Cola ще използва облачните AI услуги на Google
    Сделката е на стойност $1,1 милиарда
    30 април 2024, 16:30
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19