Защо БДВО организира дискусия за отразяването на компаниите в електронните медии? - д-р Александър Христов, член на УС на БДВО
Кога според бизнеса големите електронни медии могат да споменават имена на компании? Своята гледна точка и примери от практиката споделиха представители на две големи компании и на Българската асоциация на рекламодателите на дискусия на тема „Кой стои зад доброто?“, организирана от Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО).
Според тях има липса на разбиране и желание от страна на медиите да популяризират компаниите, стоящи зад добри каузи. Друга причина е автоцензурата от страна на журналистите и интервюираните в медиите поради непознаване на законовата рамка по въпроса. Представителите на СЕМ, които взеха участие в дискусията, специално подчертаха, че няма забрана за споменаване на търговски марки, когато те не съдържат характеристиките на скрито търговско съобщение, и цитираха издадените от регулатора още през 2012 г. Методически указания.
Вижте гледната точка на компаниите:
Вижте какво каза Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР
Вижте какво каза Илияна Захариева, директор „Корпоративни комуникации” на Мтел
Вижте какво каза Елена Кръстева, директор „Реклама и Корпоративни комуникации” на „Софарма”
Вижте гледните точки и на останалите участници в дискусията:
Какви нови професии ще се появяват в бъдеще и ще се променят ли моделите на работа, дискутират Футурологът д-р Мариана Тодорова и Председателят на УС на БАСКОМ Доброслав Димитров