Вижте примери за добри практики в първото по рода си онлайн издание BAAwards 2016 Know-How
Как се създава успешна маркетингова кампания? Как една идея се превръща в цел и как се стига до реализацията ѝ? Отговорите на тези въпроси и полезно ноу-хау от практиката споделят победителите в тазгодишните награди BAAwards 2016. Българската асоциация на рекламодателите (БАР) събра примери за добри практики в маркетингови комуникации в първото по рода си онлайн издание BAAwards 2016 Know-How.
Третото издание на BAAwards 2016 отличи кампании на „Кока-Кола“, „Мобилтел“, „Пощенска банка“, „Белла България“, „Загорка“, „Девин“, „Фокс Интернешънъл Ченълс България“ и pCloud. Презентациите на победителите може да видите тук. Всяка от тях разказва за процеса, който е превърнал визията в ярък пример за маркетингов успех, като поставя ударение върху няколко етапа – предизвикателство, инсайт, цели, реализация и резултати.
„Убедени сме, че постиженията на победителите в BAAwards 2016 ще станат пример и вдъхновение за развитието на сектора. Пример, който трябва да се споделя за да донесе максимална полза за цялата професионална общност,” коментира Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.