събота, 04 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2648 прочитания

    Coca-Cola разкри формулата си за развитие

    Компанията работи по нова маркетингова стратегия и промени в портфолиото си от проекти
    28 октомври 2016, 14:30 a+ a- a

    Фокусирането върху „повече и по-добър“ маркетинг, иновации и индивидуални категории ще е ключът към успеха на Coca-Cola, разкриват от компанията. Производителят на газирани напитки публикува финансовите си резултати за третата четвърт на 2016.

    „САЩ, Япония и Западна Европа са сред най-развитите ни пазари, които са подпомогнати от иновативен маркетинг“, разказа Мухтар Кент - главен изпълнителен директор на Coca-Cola.

    „Няма сребърен куршум, който да елиминира пречките и да гарантира успешното развитие. Въпреки това можем да се поучим от постигнатото дo момента. През 2016 офисът ни в САЩ се учеше от настоящите ни кампании и подобряваше стратегията ни. Сега с по-добър маркетинг, по-голям бюджет за медийна реклама, по-малки пакети и нова по-добра стратегия ще успеем да подобрим резултатите си“, сподели по време на среща с инвеститорите главният оперативен директор Джеймс Куинчи.

    „Разбира се само с добър маркетинг няма да постигнем успех. Трябва да съчетаем стратегията си с по-добър план за предлагането на продуктите си. В Западна Европа новите ни партньори, произвеждащи бутилки, ще заработят по-рано. Въпреки това формулата ни за успех ще е същата - повече и по-добър маркетинг, по-добър фокус върху отделните категории и използването на повече нови технологии", добави още Куинчи.

    Coca-Cola ще пусне Zero Sugar в цяла Европа и ще промени стратегията за рекламиране на продукта. По данни на компанията голям процент от потребителите във Великобритания не са запознати с факта, че напитката не съдържа захар. През юли 2016 Coca-Cola инвестира 10 млн. паунда в кампания, приканваща потребителите им да консумират по-малко захар. До 2020 производителят на газирани напитки иска 50% от продажбите им да са на продукти без захар.

    През 2017 Coca-Cola ще започне и по-усиленото развитие на негазирани напитки. В мoмeнта в портфолиото на компанията има брандове на стойност между 14 и 20 млрд. долара.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 2 дни
    Pfizer увеличи прогнозата за печалба
    Причината – съкращения в разходите и по-добро от очакваното търсене на продукти за Covid
    02 май 2024, 13:44
    ОИСР очаква стабилен икономически ръст през 2024 и 2025 г.
    Очаква се обаче растежът да остане под дългосрочната средна стойност
    02 май 2024, 11:25
    OpenAI се споразумя с Financial Times
    Компанията за изкуствен интелект ще може да използва данни на изданието, за да обучава езиковите си модели
    02 май 2024, 09:49
    Федералният резерв остави лихвите непроменени
    Не е ясно дали американската централна банка ще успее да направи 3 намаления на лихвените проценти тази година
    02 май 2024, 08:03
    Coca-Cola ще използва облачните AI услуги на Google
    Сделката е на стойност $1,1 милиарда
    30 април 2024, 16:30
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19