Компанията работи по нова маркетингова стратегия и промени в портфолиото си от проекти
Фокусирането върху „повече и по-добър“ маркетинг, иновации и индивидуални категории ще е ключът към успеха на Coca-Cola, разкриват от компанията. Производителят на газирани напитки публикува финансовите си резултати за третата четвърт на 2016.
„САЩ, Япония и Западна Европа са сред най-развитите ни пазари, които са подпомогнати от иновативен маркетинг“, разказа Мухтар Кент - главен изпълнителен директор на Coca-Cola.
„Няма сребърен куршум, който да елиминира пречките и да гарантира успешното развитие. Въпреки това можем да се поучим от постигнатото дo момента. През 2016 офисът ни в САЩ се учеше от настоящите ни кампании и подобряваше стратегията ни. Сега с по-добър маркетинг, по-голям бюджет за медийна реклама, по-малки пакети и нова по-добра стратегия ще успеем да подобрим резултатите си“, сподели по време на среща с инвеститорите главният оперативен директор Джеймс Куинчи.
„Разбира се само с добър маркетинг няма да постигнем успех. Трябва да съчетаем стратегията си с по-добър план за предлагането на продуктите си. В Западна Европа новите ни партньори, произвеждащи бутилки, ще заработят по-рано. Въпреки това формулата ни за успех ще е същата - повече и по-добър маркетинг, по-добър фокус върху отделните категории и използването на повече нови технологии", добави още Куинчи.
Coca-Cola ще пусне Zero Sugar в цяла Европа и ще промени стратегията за рекламиране на продукта. По данни на компанията голям процент от потребителите във Великобритания не са запознати с факта, че напитката не съдържа захар. През юли 2016 Coca-Cola инвестира 10 млн. паунда в кампания, приканваща потребителите им да консумират по-малко захар. До 2020 производителят на газирани напитки иска 50% от продажбите им да са на продукти без захар.
През 2017 Coca-Cola ще започне и по-усиленото развитие на негазирани напитки. В мoмeнта в портфолиото на компанията има брандове на стойност между 14 и 20 млрд. долара.