петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    16326 прочитания

    Александра Мечкова е новият главен директор „Маркетинг“ на „Телерик Академия”

    Александра е експерт с над 12 години опит в сферата на ПР, бранд и корпоративните комуникации в технологичния сектор
    06 март 2017, 10:47 a+ a- a

    Александра Мечкова

    Образователната организация „Телерик Академия” обяви днес, че разширява екипа си с нови назначения в областта на маркетинга и ПР. Към организацията се присъединява Александра Мечкова, която ще заеме позицията главен директор „Маркетинг“.

    Александра Мечкова е експерт с над 12 години опит в сферата на ПР, бранд и корпоративните комуникации в технологичния сектор. Преди да стане част от екипа на „Телерик Академия”, Александра изпълнява функцията старши мениджър „Глобален ПР“ в Progress. На тази позиция отговаря за външните комуникации и връзките с медиите на компанията в ЕМЕА (Европа, Близкия изток и Африка), Латинска Америка, Азия и Австралия и ръководи базирания в България ПР екип на Progress.

    През 2012 г. Александра се присъединява към Telerik, където създава ПР програмата и екипа на компанията и участва в изграждането на бранда на Telerik в България. Като част от екипа на Telerik и след това на Progress Александра играе ключова роля за ребрандирането на компанията през 2014 г. и 2016 г., както и по време на придобиването на българската компания от Progress. Александра има магистърска степен по „Управление на комуникациите“ от Emerson College в Бостън, САЩ, бакалавър е по социални науки от Jacobs University Bremen в Германия и е стипендиант на Fulbright.

    Другият нов член на екипа на „Телерик Академия” е Ина Добрилова, която заема позицията мениджър „ПР и маркетинг“.

    Като част от разширения маркетинг екип Александра и Ина ще отговарят за общата бранд визия, маркетинг и комуникации на „Телерик Академия”. Сред основните задачи на екипа ще бъдат изграждането на холистична маркетинг стратегия и бранд идентичност за всички нейни инициативи.  

    „Имаме амбиция и планове да развием и задълбочим ефекта на „Телерик Академия” върху обществото и бизнеса. С разширяването на маркетинг екипа с водещи специалисти като Александра и Ина ние вярваме, че се доближаваме с още една стъпка до тази цел и че така ще можем по-фокусирано и в по-голям мащаб да популяризираме възможностите за придобиване на ключови дигитални умения, както и да отговорим на нуждите на бизнеса“, коментира Светозар Георгиев, съосновател и изпълнителен директор на „Телерик Академия”.

    „Телерик Академия” подготвя следващото поколение дигитални таланти. Организацията предоставя специализирани обучения по софтуерно инженерство и дигитални технологии за хора от всички възрасти. От създаването й през 2009 г. от Светозар Георгиев, Бойко Яръмов, Васил Терзиев и Христо Косев до днес над 11 хил. души са се обучавали присъствено в Телерик Академия, като над 6 хил. от тях са деца и ученици, а над 5 хил. – студенти и специалисти от различни области.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 13 часа
    Най-мащабната германска инвестиция в България: „Аурубис“ разширява производството си у нас
    Компанията откри инвестиция за 800 млн. лв. в медодобивния завод край Пирдоп и Златица
    преди 15 часа
    Shelly Group е първата компания на най-новия сегмент за двойно листване на БФБ
    Дружествата могат да търсят капитал едновременно и на двете борси в България и Германия
    преди 20 часа
    ЕК стартира Алианса за критично важните лекарства
    Целта е да се предотврати недостига на лекарства от критично значение
    преди 20 часа
    ЕС ограничава плащанията в брой до €10 000
    ЕП прие нови правила за борба с прането на пари и финансирането на терористични организации
    преди 21 часа
    Мъск обеща по-евтини електромобили
    След като компанията отчете най-големия спад на приходи от 2012 г. насам