Вижте как в Париж се стремят да намалят броя на пътните инциденти
Всяка година в Париж близо 4500 души стават жертва на пътни инциденти. Сред основните причини за тъжната статистика са навиците на пешеходците. 4 от 10 пъти френските пешеходци пресичат на червено, сочи проучване.
За да подпомогне решението на проблема, френската рекламна агенция Serviceplan създава интересна кампания. Аудиоустройства, монтирани при пешеходен сфетофар, симулират звука на резки спирачки при пресичане на червено. Реакцията на пешеходеца-нарушител пък се заснема, а моментната снимка се показва на билборд, намиращ се в близост. На билборда се изписва и важен призив: „Не рискувайте да се срещнете със смъртта лице в лице“.
Вижте видео за кампанията, което вече е събрало над милион гледания в социалните мрежи: