петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    3872 прочитания

    След тази реклама ще се замислите дали да пресечете на червено

    Вижте как в Париж се стремят да намалят броя на пътните инциденти
    26 май 2017, 16:44 a+ a- a

    Всяка година в Париж близо 4500 души стават жертва на пътни инциденти. Сред основните причини за тъжната статистика са навиците на пешеходците. 4 от 10 пъти френските пешеходци пресичат на червено, сочи проучване.

    За да подпомогне решението на проблема, френската рекламна агенция Serviceplan създава интересна кампания. Аудиоустройства, монтирани при пешеходен сфетофар, симулират звука на резки спирачки при пресичане на червено. Реакцията на пешеходеца-нарушител пък се заснема, а моментната снимка се показва на билборд, намиращ се в близост. На билборда се изписва и важен призив: „Не рискувайте да се срещнете със смъртта лице в лице“.

    Вижте видео за кампанията, което вече е събрало над милион гледания в социалните мрежи:

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 4 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 5 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 5 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 5 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 7 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години