петък, 03 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    10958 прочитания

    Как би изглеждал знакът STOP, ако го правеше рекламна агенция?

    12 февруари 2013, 16:26 a+ a- a

    Комуникацията между рекламодатели и творчески агенции понякога е изпълнена с предизвикателства. Какво би се случило, ако дизайнерите приемаха безпрекословно всяка една идея на клиента?

    Възможно е дори нещо толкова просто като знака STOP да се превърне в тотална катастрофа или поне това послание отправя Майкъл Старчевич - творчески директор на Huckleberry Pie Marketing, в хумористичната продукция „Процесът”:

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    Pfizer увеличи прогнозата за печалба
    Причината – съкращения в разходите и по-добро от очакваното търсене на продукти за Covid
    преди 14 часа
    ОИСР очаква стабилен икономически ръст през 2024 и 2025 г.
    Очаква се обаче растежът да остане под дългосрочната средна стойност
    преди 17 часа
    OpenAI се споразумя с Financial Times
    Компанията за изкуствен интелект ще може да използва данни на изданието, за да обучава езиковите си модели
    преди 18 часа
    Федералният резерв остави лихвите непроменени
    Не е ясно дали американската централна банка ще успее да направи 3 намаления на лихвените проценти тази година
    преди 20 часа
    Coca-Cola ще използва облачните AI услуги на Google
    Сделката е на стойност $1,1 милиарда
    30 април 2024, 16:30
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19