четвъртък, 19 септември 2019   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1582 прочитания

    Христо Атанасов оглави стратегическото и бизнес развитие на „Максима България“

    Христо има дългогодишен опит в сферата на търговията с бързооборотни стоки
    21 февруари 2019, 11:13 a+ a- a

    Христо Атанасов е новият главен директор „Стратегическо и бизнес развитие“  на „Максима България“, собственик на верига T MARKET, съобщават от компанията. 

    Той ще отговаря за воденето на стратегически преговори с ключови партньори, внедряването на нови проекти и разширяване обхвата на дейност на веригата.

    Христо Атанасов има дългогодишен опит в сферата на търговията с бързооборотни стоки. Преминал е през всички нива на дейности и управление в ритейл бизнеса. Ръководил е звена, отговарящи както за логистиката, така и за продажбите, разработването на асортимента от стоки и промоционалните активности. Кариерата му се развива последователно през последните 18 години в „Билла България“, като е бил директор продажби и в „Билла Словакия“. Последно заема позицията на оперативен директор и член на борда на директорите на веригата от 2015-та до началото на тази година, когато се присъединява към T MARKET.

    Завършил е магистратура по английска филология и е преминал специализации по финанси, логистика и мениджмънт в Германия и Австрия, бизнес маркетинг, психология и административно управление, в Университета в Тел Авив, Израел. 

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 8 часа
    Бизнес организации стартират инициатива за повече добри новини за българската икономика
    Кампанията „За да успеем в България“ е провокирана от отказа на електронните медии да споменават фирмени и продуктови наименования с информационна, а не с рекламна цел
    преди 9 часа
    ЕС даде ултиматум на Борис Джонсън
    „Покажи ни план за Брекзит в следващите 12 дни или това е краят“, гласи той
    преди 9 часа
    Стартира нова кампания, която популяризира учителската професията
    Инициативата „Да преподаваш е яко“ на Гьоте-институт България насърчава младите хора да изберат професията на учител по немски език
    преди 13 часа
    В София са базирани над 92% от българските технологични компании
    Столицата привлича 54% от инвестициите в България и произвежда 40% от БВП на страната