петък, 13 септември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1197 прочитания

    Атанас Райков е новият Вицепрезидент „Глобален маркетинг и бизнес развитие” в Rakuten Viber

    Новата му позиция бележи важна стъпка за компанията - обединението на ресорите за бизнес развитие и маркетинг в едно
    01 февруари 2024, 12:05 a+ a- a

    Атанас Райков - Вицепрезидент „Глобален маркетинг и бизнес развитие” в Rakuten Viber. Снимка: Личен архив

    Атанас Райков поема поста Вицепрезидент „Глобален маркетинг и бизнес развитие” в Rakuten Viber, съобщиха от компанията. Миналата година Райков, който е част от компанията от 2015 г., пое ролята „Вицепрезидент Развитие ключови пазари”, което му даде пряко влияние върху глобалните решения, свързани с технологичното, продуктовото и стратегическото развитие на компанията. Новата му позиция бележи важна стъпка за компанията - обединението на ресорите за бизнес развитие и маркетинг в едно.

    Всички стратегически решения, засягащи пазарния дял на компанията и разпознаваемостта на марката в глобален мащаб, вече ще се координират от Атанас. Той ще ръководи работата на всички екипи за бизнес развитие в MENA, APAC, CIS и CEE, за да гарантира, че тактиките за придобиване, ангажиране и задържане на потребители, както и визията за идентичността на бранда, са в унисон с глобалната мисия на Rakuten Viber.

    „Гледайки напред, Rakuten Viber с вълнение иска да продължи да подобрява начина, по който хората се свързват помежду си, и да начертае курса за следващото поколение суперприложения“, коментира Атанас Райков. „С ясния ангажимент към удовлетвореността на потребителите, ние сме уверени, че 2024 г. ще бъде изпълнена с още по-големи постижения, надхвърлящи границите на комуникацията, такава каквато я познаваме днес.”

    Rakuten Viber обяви рекорден брой функционалности, пуснати през 2023 г. Компанията продължава своята мисия да предоставя най-доброто потребителско изживяване и да подпомага бизнес целите на брандовете. Viber Plus направи своя дебют в страната през октомври. Месечната абонаментна услуга на платформата  предоставя на потребителите разширени функции за комуникация и допълнителни опции за персонализиране. Ангажиментът на компанията спрямо поверителността на потребителите през 2023 г. доведе до въвеждането на функцията „Разпознаване на обаждането”, която предоставя по-голям контрол и сигурност на комуникацията чрез предупреждаване за спам обаждания.

    През 2023 г. Rakuten Viber обнови своя интерфейс, което улесни потребителите да управляват приложението и да достъпват медийната си библиотека. С обновения интерфейс приложението регистрира ръст от 5% на годишна база в изпратените съобщения, отбелязвайки трета поредна година, в която съобщенията са топ избор за комуникация за българските потребители. Броят на участниците в групови чатове също се увеличи с 15%.

    Що се отнася до съдържанието, многобройните партньорства на Rakuten Viber с медии, спортни клубове и неправителствени организации предоставиха на българските потребители актуална и важна информация по интереси на ежедневна база. В резултат на това броят на Viber каналите в страната е нараснал с 24% за 2023.

     

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 минута
    Гейтс: Пенсионирането „звучи ужасно“
    Той сподели, че се надява да може да работи с текущото темпо още 20-30 години
    преди 16 часа
    За втори път тази година: ЕЦБ понижи водещата си лихва
    Депозитната лихва е намалена с 25 базисни пункта
    преди 17 часа
    София Тех Парк вече е част от Google for Startups
    В програмата могат да кандидатстват стартъпи, част от SEEIP, основани в последните 5 години
    преди 19 часа
    Проучване: Ръст на проблемите кредити в ЦИЕ очакват банкери
    В България бакерите са по-скоро оптимисти и не виждат да се задава увеличение на проблемните кредити, сочи доклад на EY
    преди 20 часа
    Близо $4 млрд. е достигнал стокообменът между България и Китай за 2023 г.
    Само за първите 5 месеца на 2024 г. търговският оборот между страните е близо $1,5 млрд.
    преди 21 часа
    Над 15% ръст на проходите от нощувки у нас през юли
    НСИ отчита лек ръст на чуждестранните граждани, за сметка на българите