16068 прочитания
Най-ценният бизнес съвет на Атанас Райков, Viber
Вижте какво споделя директорът „Бизнес развитие“ на Viber за ЦИЕ, ОНД и Близкия Изток и Северна Африка
16 август 2018, 14:10
a+
a-
a
Благодарение на житейския си и професионален опит, човек преоткрива кои са онези принципи, нагласи и модели, които се оказват важна съставка на формулата на успеха. Economy.bg попита лидери във водещи компании в България: „Кой е Вашият най-ценен бизнес съвет?“
Вижте какво отговори Атанас Райков, директор „Бизнес развитие“ на Viber за ЦИЕ, ОНД и Близкия Изток и Северна Африка:
„В днешно време, когато имаме почти безграничен достъп до знание и информация, от ключово значение е задаването на правилните въпроси и избирането на най-качествените и надеждни източници за намирането на отговорите им. За съжаление, в морето от информация това не е винаги толкова лесно, колкото звучи, така че бих препоръчал винаги да се обръщате към най-надеждните експерти около вас и да четете книгите, списанията, сайтовете и форумите, където пишат и четат най-добрите във вашата област.“
Атанас Райков е директор „Бизнес развитие“ на Viber за ЦИЕ, ОНД и Близкия Изток и Северна Африка и директор „Телеком партньорства“. Неговата роля е да надгражда вече огромната популярност на Viber в региона, като предлага качествено локално съдържание и услуги на милионите потребители. Също така Атанас отговаря и за създаването на партньорства с телеком оператори в целия свят.
Преди това Атанас е работил 10 години за най-големия телеком в България, VIVACOM, където е отговарял за създаването и развитието на търговската стратегия на мобилните услуги и услугите с добавена стойност. Атанас е ментор към два от най-големите фондове за start-up бизнес в България - LAUNCHub и Eleven. Също така помага на местния екип на фондация StartUp.
|
|
* Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.
преди 1 час
|
|
преди 2 часа
|
|
преди 2 часа
|
Черният петък мина онлайн
Потребителите в САЩ са похарчили $10,8 млрд. за онлайн покупки, което е над 10% ръст спрямо миналата година
|
преди 4 часа
|
|
преди 6 часа
|
|
преди 22 часа
|
|
преди 4 часа
|
|
преди 21 часа
|
|
|