Професионалният му път включва Mastercard, PayU Global Payments и PayPal
Снимка: myPOS
myPOS, една от водещите европейски финтех компании, които предлагат на малкия и среден бизнес удобни решения за приемане на картови плащания, обяви назначението на Марио Шиляшки за главен изпълнителен директор, както и присъединяването му към борда на директорите на myPOS.
Преди да се присъедини към финтех компанията, Шиляшки ръководи PayU Global Payments. Професионалният му път включва Mastercard, където той ръководи глобалните инициативи за електронна и трансгранична търговия, както и PayPal, чийто бизнес разраства в Югоизточна Азия. Шиляшки притежава MBA от Harvard Business School и бакалавърска степен от Bryant University.
Марио Шиляшки сподели: „Развълнуван съм да се присъединя към myPOS в такъв ключов момент за компанията. Радвам се, че ще работя с екип от изключителни професионалисти, с който да водим бизнеса към следващия му етап на растеж. myPOS продължава да е сред финтех лидерите, които революционизират приемането на плащания и е в идеална позиция да помогне на малките и средни предприятия да разрешат платежните си предизвикателства.“
Фабио Кали, управляващ директор на Advent International, коментира: „За мен е удоволствие да приветствам Марио Шиляшки в myPOS и ще се радвам да работя с него. Той има не само глобален опит в сферата на плащанията, но и български корени. След изключителното развитие и успех на myPOS, за Адвент бе стратегическо решение да придобие компанията. Фондът разполага с ресурсите да подкрепи следващата фаза в развитието на myPOS чрез позициите си в сферата на финансовите услуги.”
Лоран Льомоaл, председател на борда на myPOS, коментира: „Марио Шиляшки има богат опит в индустрията и се радваме, че той избра myPOS. Подсилена от експертизата и инвестициите на Advent International, myPOS е в чудесна позиция да се разрастне, като същевременно запази своя уникален бизнес модел и конкурентно предимство.“
След инвестицията на Адвент се очаква myPOS да се развива с още по-бързи темпове, инвестирайки в експанзия, автоматизация и още повече иновативни платежни решения. Това е стратегическа стъпка за финтех компанията, която наскоро отвори нови магазини в Италия и Франция и се подготвя за нова вълна на разширяване на европейския пазар.