Потребителите ще могат да избират между 420 авиокомпании и 750 000 хотела и други доставчици на туристически услуги
Една от най-бързо растящите онлайн туристически агенции в Европа - eSky и глобалната дистрибуционна система Sabre Corporation, подписаха глобално споразумение за сътрудничество, което ще осигури повече възможности за изгодни пътувания, включително и за българските потребители.
Чрез партньорството си със Sabre потребителите на сайта eSky ще могат да се възползват от още по-богата мрежа от нови предложения за пътуване на над 420 авиокомпании, 750 000 хотела и други туристически доставчици.
Технологията Bargain Finder Max на Sabre ще позволи още по-голям избор и възможности за персонализация на пътуванията на всеки потребител до дестинации по целия свят, както и достъп до така наречените брандирани тарифи на авиокомпаниите и допълнителни услуги.
„Наша основна цел е да се разрастваме на ключови нови пазари и да оптимизираме разходите си в този процес. Технологията на Sabre ще ни позволи да правим това още по-бързо и ефективно“, коментира Лукаш Неска, вицепрезидент на eSky Group.
От своята централа в Полша агенцията обслужва потребители от над 50 пазара на 5 континента, като непрекъснато търси начини да обогати своите услуги, с което да позволи възможно най-голяма персонализация на всяко едно пътуване.
„Това, което се случи с най-стария туроператор в света – „Томас Кук“, е резултат от промените, през които преминава туристическата индустрия в световен мащаб. Пътуващите са все по-добре осведомени и имат специфични очаквания и предпочитания, които невинаги могат да бъдат предложени от традиционните туристически агенции. Клиентите са все по-склонни да планират и купуват пътуванията си сами, с помощта на новите технологии. Тази тенденция наблюдаваме вече 11 години и в България, анализирайки внимателно потребителското поведение и отчитайки значителни продажбени ръстове всяка година” - коментира Доньо Марков, директор на българския хъб на eSky.