събота, 04 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2449 прочитания

    eSky и Sabre със споразумение за нови възможности за пътуване

    Потребителите ще могат да избират между 420 авиокомпании и 750 000 хотела и други доставчици на туристически услуги
    15 октомври 2019, 10:35 a+ a- a

    Една от най-бързо растящите онлайн туристически агенции в Европа - eSky и глобалната дистрибуционна система Sabre Corporation, подписаха глобално споразумение за сътрудничество, което ще осигури повече възможности за изгодни пътувания, включително и за българските потребители.

    Чрез партньорството си със Sabre потребителите на сайта eSky ще могат да се възползват от още по-богата мрежа от нови предложения за пътуване на над 420 авиокомпании, 750 000 хотела и други туристически доставчици.

    Технологията Bargain Finder Max на Sabre ще позволи още по-голям избор и възможности за персонализация на пътуванията на всеки потребител до дестинации по целия свят, както и достъп до така наречените брандирани тарифи на авиокомпаниите и допълнителни услуги.

    „Наша основна цел е да се разрастваме на ключови нови пазари и да оптимизираме разходите си в този процес. Технологията на Sabre ще ни позволи да правим това още по-бързо и ефективно“, коментира Лукаш Неска, вицепрезидент на eSky Group.

    От своята централа в Полша агенцията обслужва потребители от над 50 пазара на 5 континента, като непрекъснато търси начини да обогати своите услуги, с което да позволи възможно най-голяма персонализация на всяко едно пътуване.

    „Това, което се случи с най-стария туроператор в света – „Томас Кук“, е резултат от промените, през които преминава туристическата индустрия в световен мащаб. Пътуващите са все по-добре осведомени и имат специфични очаквания и предпочитания, които невинаги могат да бъдат предложени от традиционните туристически агенции. Клиентите са все по-склонни да планират и купуват пътуванията си сами, с помощта на новите технологии. Тази тенденция наблюдаваме вече 11 години и в България, анализирайки внимателно потребителското поведение и отчитайки значителни продажбени ръстове всяка година” - коментира Доньо Марков, директор на българския хъб на eSky.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    02 май 2024, 16:21
    Pfizer увеличи прогнозата за печалба
    Причината – съкращения в разходите и по-добро от очакваното търсене на продукти за Covid
    02 май 2024, 13:44
    ОИСР очаква стабилен икономически ръст през 2024 и 2025 г.
    Очаква се обаче растежът да остане под дългосрочната средна стойност
    02 май 2024, 11:25
    OpenAI се споразумя с Financial Times
    Компанията за изкуствен интелект ще може да използва данни на изданието, за да обучава езиковите си модели
    02 май 2024, 09:49
    Федералният резерв остави лихвите непроменени
    Не е ясно дали американската централна банка ще успее да направи 3 намаления на лихвените проценти тази година
    02 май 2024, 08:03
    Coca-Cola ще използва облачните AI услуги на Google
    Сделката е на стойност $1,1 милиарда
    30 април 2024, 16:30
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19