петък, 26 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    1214 прочитания

    BILLA с кампания в подкрепа на българските производители

    Инициативата цели да постави още по-силен фокус върху родните продукти и да стимулира потребителите да изберат българското
    07 май 2020, 11:05 a+ a- a

    BILLA България стартира кампания в подкрепа на родното производство. В продължение на дългогодишното си партньорство с български производители и в отговор на затруднената икономическа ситуация, търговската верига ще постави още по-силен фокус върху българските продукти и техните предимства. Кампанията ще се проведе в периода 7-27 май, а клиентите на супермаркетите ще могат да избират от богата селекция от храни и напитки, произведени у нас, на специални промоционални цени, съобщиха от веригата.

    Вече 20 години компанията е верен партньор на местни производители, a 90% от асортимента на веригата е доставен от български фирми. Кампанията на BILLA ще премине под мотото „По-хубаво от българското няма“ и цели да стимулира повече хора да изберат българското и да подкрепят родните производители в този труден момент. 

    „BILLA България винаги се е стремяла да подпомага местния бизнес и да изтъква предимствата на продуктите, произведени в страната. Както винаги досега, ние продължаваме да работим с редица родни производители, като непрекъснато разширяваме партньорската си мрежа от български доставчици и добавяме и по-малки производители, чиято стока изкупуваме. Вярваме, че като първата международна верига супермаркети, стъпила на българския пазар, сме отговорни да даваме добър пример и да стимулираме местния бизнес да се развива“, сподели Норберт Мисбрандт, Управител на BILLA България.

    Веригата си партнира с редица родни производители и за собствените си марки, като голяма част от стоките се произвеждат у нас. Затова, освен добре познатите български марки, клиентите имат възможност да избират и от голямо разнообразие от продукти от собствените марки на компанията, сред които са познатите Clever, BILLA, BILLA Premium, BILLA Bio. В магазините от веригата ценителите на здравословното хранене могат да открият винаги свежи български плодове и зеленчуци под марката BILLA Градини, отгледани по специална програма за намаляване на пестицидите, както и прясно българско месо с доказано качество и произход от бранда Българска ферма.

    Продуктите от собствените марки на BILLA са сред фаворитите на потребителите, като високата оценка на клиентите се дължи изцяло на качествените суровини, които се използват, и на утвърдените доставчици, с които веригата работи, съобщиха от търговската верига. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 6 минути
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 30 минути
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 3 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години
    преди 3 часа
    45 преподаватели от България, Словения и Сърбия станаха част от първата международна мрежа от STEAM начални учители
    Издателство „Клет България“ е водещ координатор по проекта, чиято задача е въвеждането на STEM/STEAM обучението от 1. до 4. клас
    преди 4 часа
    Проучване: 77% от компаниите у нас предлагат хибриден модел на работа
    С 10% са нараснали възнагражденията през 2023, за тази година ръстът е от 7%, сочи проучване на Mercer Marsh Benefits