събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    944 прочитания

    United Group приключи задължителното търгово предлагане за акциите на гръцкия Forthnet

    Компанията притежава 96,83% от обикновените акции на Forthnet
    08 март 2021, 09:10 a+ a- a

    United Group, водещ доставчик на телекомуникационни услуги и медии в Югоизточна Европа, обяви, че е приключено задължителното търгово предлагане за акциите на гръцкия доставчик на телекомуникации и платена телевизия Forthnet S.A. Понастоящем United Group притежава 96,83% от обикновените акции от капитала на компанията. 

    United Group, чийто мажоритарен собственик е международната инвестиционен фонд BC Partners, обяви през юни 2020 г., че е сключено споразумение за придобиването на първоначален дял от около 36% във Forthnet. United Group инициира задължителното търгово предлагане за акциите на Forthnet след като покриха минималните изисквания за търгово предлагане съгласно гръцкото законодателство. 

    В съответствие с действащите разпоредби, United Group възнамерява да започне изкупуването на останалите акции във Forthnet, което се очаква да приключи през май 2021 г. 

    Навлизането на United Group на гръцкия пазар беше важна стъпка в стратегията ѝ за растеж в Европа, като затвърди на позицията ѝ на лидер в индустрията, действащ в осем държави от региона.

    Forthnet е доставчик на услуги за домашни развлечения и комуникации в Гърция, с приблизително 1000 служители и близо 1,4 милиона уникални услуги (RGUs). Forthnet предлага на своите клиенти повече от 60 канала пряко в дома (DTH) през бранда „Nova”.

    United Group има приблизително 11 милиона клиенти и повече от 12 500 служители. Медийното ѝ подразделение United Media управлява 45 канала и произвежда десетки хиляди часове оригинално съдържание всяка година, което я прави и една от най-големите и важни продуцентски къщи в Югоизточна Европа.

    На българския пазар United Group притежава телеком-оперaтора VIVACOM и мултиплатформената медийна компания „Нова Броудкастинг Груп“.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 13 часа
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 13 часа
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 13 часа
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 15 часа
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години