събота, 14 декември 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2827 прочитания

    Merkle навлиза в България

    У нас компанията, част от групата dentsu, обединява екипите на Isobar Commerce и Live Area
    13 април 2022, 16:26 a+ a- a

    Снимки: Merkle

    Merkle, глобална компания за технологии за потребителско преживяване, стъпва в България. Технологичният гигант, с над 30-годишна история, е част от групата на dentsu с повече от 13 000 служители и офиси в над 50 страни. В Бъгария Merkle обединява екипите на Isobar Commerce и Live Area, където над 300 e-commerce специалисти ще работят за създаването на стратегии за потребителско преживяване по световни стандарти.

    Компанията планира да разрасне екипите си поне с една трета през следващата година. Те ще имат възможност първи да работят с нови e-commerce технологии и платформи и да наложат световни практики при диверсифициране на портфолиото от дигитални услуги на българския пазар. 

    Merkle e основана преди 30 години в САЩ и поставя своя фокус върху e-commerce услуги по начин, по който да им позволи за достигат с персонализирано послание до всичките си потребители. Сред стратегически партньори на компанията в пътя ѝ към хипер-персонализацията са: Salesforce, Adobe, Google, Amazon Web Services и PEGA. Компанията е бизнес партньор на повечето компании от Fortune 1000.

    В България тя е представена от две компании със значителен опит в онлайн търговията – Isobar Commerce и Live Area, които са на пазара вече 15 години. Merkle ще е следващата стъпка от развитието и на двете компании, които изграждат, оптимизират и поддържат глобалните платформи за онлайн търговия на клиенти като adidas, АSDA, Clarins, Shiseido, Walt Disney, Zwilling, Coca Cola. Екипът на Merkle в България ще се ръководи от Любомир Чолаков, който в момента е управляващ директор на Isobar Commerce. 

    Любомир Чолаков

    „Обединението на двата изключителни екипа на Isobar и LiveArea в България под бранда на Merkle дава много нови възможности за растеж на хората в компанията. Целта ни през 2022 г. е да добавим още поне 100 души и нови глобални клиенти за екипа ни в България. Ще продължим да инвестираме в развитието на e-commerce екосистемата и да утвърдим България като ключов играч на глобалната е-commerce сцена“, споделя Любо Чолаков.

    „Центърът на Merkle в София е водещ в Европа в областта на технологиите и платформите за e-commerce. Разчитаме на екипа ни в София и натрупания от тях опит през последните 15 години да печелим нови клиенти на водещи пазари за Merkle като Великобритания, Германия, Франция, Нидерландия, скандинавските страни.“, добави Мартин Бочинек, изпълнителен директор EMEA, Merkle Experience & Commerce. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    Софтуерният сектор у нас: За 8 години сме пораснали 5 пъти, вече сме индустрия за близо 10 млрд. лв., до 2026 заетите ще достигнат 70 хил. души
    100% от компаниите в софтуерната индустрия планират или вече използват изкуствен интелект, сочи проучване на БАСКОМ
    преди 1 ден
    ИТ секторът у нас настоява за предвидим бюджет
    Липсата на дългосрочна стратегия и предвидимост застрашава конкурентоспособността на страната, предупреди високотехнологичният бизнес у нас
    преди 1 ден
    Xiaomi откри физически магазин в Пловдив
    Това е третият обект на компанията в България
    преди 1 ден
    Ето колко компании у нас ще дадат коледен бонус на служителите си
    Размерът на бонуса варира в широк диапазон в различните сектори
    преди 1 ден
    Лек ръст на сивата икономика в България
    Усилията за ограничаване на сивата икономика не трябва да отслабват, отбелязват от АИКБ