сряда, 19 юни 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2664 прочитания

    Merkle навлиза в България

    У нас компанията, част от групата dentsu, обединява екипите на Isobar Commerce и Live Area
    13 април 2022, 16:26 a+ a- a

    Снимки: Merkle

    Merkle, глобална компания за технологии за потребителско преживяване, стъпва в България. Технологичният гигант, с над 30-годишна история, е част от групата на dentsu с повече от 13 000 служители и офиси в над 50 страни. В Бъгария Merkle обединява екипите на Isobar Commerce и Live Area, където над 300 e-commerce специалисти ще работят за създаването на стратегии за потребителско преживяване по световни стандарти.

    Компанията планира да разрасне екипите си поне с една трета през следващата година. Те ще имат възможност първи да работят с нови e-commerce технологии и платформи и да наложат световни практики при диверсифициране на портфолиото от дигитални услуги на българския пазар. 

    Merkle e основана преди 30 години в САЩ и поставя своя фокус върху e-commerce услуги по начин, по който да им позволи за достигат с персонализирано послание до всичките си потребители. Сред стратегически партньори на компанията в пътя ѝ към хипер-персонализацията са: Salesforce, Adobe, Google, Amazon Web Services и PEGA. Компанията е бизнес партньор на повечето компании от Fortune 1000.

    В България тя е представена от две компании със значителен опит в онлайн търговията – Isobar Commerce и Live Area, които са на пазара вече 15 години. Merkle ще е следващата стъпка от развитието и на двете компании, които изграждат, оптимизират и поддържат глобалните платформи за онлайн търговия на клиенти като adidas, АSDA, Clarins, Shiseido, Walt Disney, Zwilling, Coca Cola. Екипът на Merkle в България ще се ръководи от Любомир Чолаков, който в момента е управляващ директор на Isobar Commerce. 

    Любомир Чолаков

    „Обединението на двата изключителни екипа на Isobar и LiveArea в България под бранда на Merkle дава много нови възможности за растеж на хората в компанията. Целта ни през 2022 г. е да добавим още поне 100 души и нови глобални клиенти за екипа ни в България. Ще продължим да инвестираме в развитието на e-commerce екосистемата и да утвърдим България като ключов играч на глобалната е-commerce сцена“, споделя Любо Чолаков.

    „Центърът на Merkle в София е водещ в Европа в областта на технологиите и платформите за e-commerce. Разчитаме на екипа ни в София и натрупания от тях опит през последните 15 години да печелим нови клиенти на водещи пазари за Merkle като Великобритания, Германия, Франция, Нидерландия, скандинавските страни.“, добави Мартин Бочинек, изпълнителен директор EMEA, Merkle Experience & Commerce. 

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 часа
    Близо 120 младежи ще започнат стаж тази година в А1
    От създаването на инициативата през 2004 година досега на стаж в А1 са преминали близо 1500 стажанти
    преди 8 часа
    преди 13 часа
    Публичните финанси на България губят 3 млрд. лв. годишно заради недекларираната заетост
    Най-високите нива на използване на подобни практики са открити в секторите селско стопанство, туризъм и строителство
    преди 14 часа
    Nvidia стана най-ценната компания в света
    С пазарна капитализация над $3,3 трилиона, тя надмина Microsoft и Apple
    преди 15 часа
    За първи път: Соларната енергия е повече от петролната
    7 китайски компании за соларна инфраструктура изпреварват енергийните резерви на 7-те най-големи петролни компании