събота, 27 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    825 прочитания

    Payhawk планира да разшири екипа си в София с 33%

    Компанията увеличи своя лидерски екип с назначаването на главен юрисконсулт и двама нови вицепрезиденти
    21 март 2024, 10:05 a+ a- a

    Българската компания за управление на корпоративните разходи Payhawk планира да увеличи броя на служителите си в София с 33%, а в Лондон - с 44%. Това съобщават от дружеството чрез пролетния доклад за развитието си.

    “С последната версия на продукта, Payhawk продължаваме да осигуряваме на своите клиенти най-усъвършенстваните корпоративни карти на пазара с възможност за кредит в над 32 държави. Финансовите екипи имат още по-голям контрол на разходите и улесняващи ги процеси, които намаляват ръчната работа. Силата на това издание е комбинацията от висок контрол върху разходите с възможност за конфигурация на политики на много детайлно ниво с включени интеграции към водещите HR системи на пазара. Така всеки един нов служител автоматично става част от фирмената политика за разходи без допълнителна работа за финансовите екипи.”, каза Христо Борисов, главен изпълнителен директор и съосновател на Payhawk.

    С пускането на кредитни карти Visa в евро за нови клиенти в Европейското икономическо пространство (ЕИП), Payhawk вече е единна платформа, която компаниите могат да използват за лесно издаване и управление на кредитни и дебитни карти в различни валути във всички техни дружества в Обединеното кралство, САЩ и ЕИП. Всички карти на Payhawk включват вградени функции за контрол, автоматизирано отчитане на разходите на служителите и още много други възможности. Новото продуктово издание предлага на финансовите екипи още по-голям набор от функции за контрол на картите, което ще им даде и повече гъвкавост в работата. Например, компаниите вече могат да ограничават разходите, направени с карта, до предварително одобрени видове доставчици, категории търговци, държави, региони, часове и дни от седмицата.

    Контролът над разходите, които служителите правят с фирмените карти, е подсилен от 59 нови интеграции със системи за управление на човешките ресурси, като Workday, Personio, BambooHR, Hibob и SAP SuccessFactors. Интеграциите синхронизират фирмените разходи с основните данни за екипите и автоматизират включването и изключването на постъпващи и напускащи служители. Всичко това гарантира спазването на фирмените политики и правила дори в големи компании с голямо текучество на хора.

    В допълнение към новите възможности на картите им, Payhawk пуснаха още над 10 нови функции за подобряване на контрола и автоматизацията. Например възможността за насрочване на плащания по фактури, разделянето на отговорността за одобряване на плащания и нов специално създаден модел с изкуствен интелект - ARIA, който подобрява извличането на данни от документи на повече от 65 езика.

    И накрая, Payhawk даде възможност на трети страни да изграждат интегрирани с платформата приложения, одобрени от компанията, като отвори достъпа до своя API. Първите налични интеграции са с ERP системите Odoo и Exact Globe. Това отваря възможността за създаване на платформа за предлагане на интегрирани приложения за Payhawk.

    "Радвам се да споделя нашия план за платформа за партньорски приложения, където наши партньори могат да предлагат интегрирани приложения, проверени от нас. Това в крайна сметка ни позволява да дадем още повече на нашите клиенти. Работим с доверени партньори, за да предлагаме все повече начини на използване на платформата ни. Това е от решаващо значение, за да отговорим по най-добрия начин на разнообразните нужди на клиентите ни и да използваме силата на разработчиците, които предлагат повече възможности за директна интеграция," каза Христо Борисов.

    Пролетното продуктово издание на Payhawk идва на фона на засилен растеж на компанията, нови ключови назначения, които подсилват лидерския екип и планирано разширяване на офисите в София и в Лондон със съответно 33% и 44%. За изминалата 2023 г. Payhawk отчете 89,4% глобален годишен ръст на приходите от SaaS, съчетан със задържане на нетните приходи от нови клиенти в размер на 151%.

    Към лидерския екип на компанията наскоро се присъедини Маор Фишман като главен юрисконсулт. Фишман идва от водещата финтех компания Checkout.com, където е бил заместник главен юрисконсулт с фокус върху регулациите в областта на финансовите услуги и защитата на данните. Експертният опит на Фишман в областта на стратегическото ръководство, регулаторните рамки, защитата на данните и финансовите услуги ще бъде безценна част от Payhawk по пътя към разрастването на компанията. Това назначение следва присъединяването на други две лица на висши длъжности по-рано тази година: Дейвид Уорд като старши вицепрезидент “Customer Success” и Педро Батиста като вицепрезидент “Плащания и операции”. Уорд и Батиста имат съответно над 20-годишен опит в сферата на FinTech и SaaS в компании като Plaid и MuleSoft и опит в оформянето на бързоразвиващи се платежни продукти.

    "На база нашето наскоро получено главно членство във Visa и получените лицензи за дружество за електронни пари (EMI) в ЕИП и Великобритания, един от основните ни приоритети е по-нататъшното разширяване на възможностите ни за плащане. Също така, благодарение и на добрите резултати през 2023 г., планираме да увеличим броя на служителите си в България с 33%, а в Обединеното кралство с 44%", заяви Христо Борисов.

    Повече информация за компанията и свободните позиции в момента вижте в профила на PAYHAWK EOOD в JOBS.bg тук

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    преди 1 ден
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    преди 1 ден
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    преди 1 ден
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    преди 1 ден
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години