вторник, 30 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2281 прочитания

    Онлайн магазинът на BILLA вече е достъпен и в Плевен

    Услугата вече е достъпна в 4 града в страната – София, Пловдив, Варна и Плевен
    11 април 2024, 11:28 a+ a- a

    Онлайн магазинът на BILLA вече е достъпен и в Плевен през платформата Glovo. Всички плевенчани могат да се възползват от бърза и лесна доставка на близо 5000 продукта. Сред тях са и ястия от топлата точка, месо на скара, печива от „BILLA Пекарна“, винаги свежи зеленчуци и плодове, деликатеси, месо и риба. Разнообразният асортимент включва и широк набор от нехранителни стоки за дома и продукти за домашните любимци.

    По случай експанзията на онлайн канала си, в периода 11–24 април, BILLA ще предлага безплатна доставка за поръчки над 50 лв. във всички градове, в които услугата е активна – София, Пловдив, Варна и Плевен.

    „Стартирахме нашия виртуален магазин с една ясна цел – да предоставим на нашите клиенти безупречно потребителско преживяване. От лесния избор на продуктите онлайн до навременната доставката на винаги свежи и качествени продукти. Изграждането на успешен бизнес модел, следващ съвременните нужди на потребителите, ни позволи за изключително кратко време да се утвърдим в сферата на онлайн търговията и за по-малко от година да направим достъпна тази услуга в 4 града в страната – София, Пловдив, Варна и Плевен.“ – каза Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.

    За да осигури високото качество на услугата, BILLA изгражда отделно звено във всеки от магазините, участващи в проекта. Служителите в него са фокусирани изцяло върху обработката на онлайн продажбите. Този подход разкрива и напълно нова за компанията, а и за пазара, позиция – така наречените „пикъри“, които с грижа и внимание подбират всеки един продукт от клиентската поръчка.

    Асортиментът в онлайн магазина на BILLA е адаптиран към съвременните нужди на потребителите, които в своето забързано ежедневие не винаги имат възможност да отделят време за пазаруване или за приготвяне на храна у дома. Сред основните предимства на услугата е, че потребителите получават продуктите на цени, същите като в магазина, възползват се от предимствата на лоялната програма, както и от специалните оферти, които са в седмичната брошура.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 12 часа
    Проучване: Спад на фалитите у нас с близо 11% през 2023
    Действителният брой компании, които не могат да плащат сметките си, се е увеличил през 2023, предстоят трудности за строителния сектор през 2024, отбелязват от Кофас
    преди 12 часа
    ЕК призова България да подобри националния план в областта на енергетиката и климата
    Окончателният актуализиран план трябва да бъде представен до 30 юни 2024
    преди 13 часа
    Ново Кино Арена отваря врати в София
    Кинокомплексът с 10 модерни зали е в Мега Мол
    преди 15 часа
    преди 18 часа
    От 1 май: Нова самолетна линия ще свързва Истанбул със София
    Нискотарифната Pegasus Airlines ще има полети 3 пъти в седмицата