Efbet, Mondelez и Vivacom оглавяват топ 100 на рекламодателите в България през 2020 в годишното проучване AdEx, провеждано от IAB България. Топ 100 за 2020 представи и коментира по време на уебинар Лазар Малаков, Customer Success Director в Httpool и член на Research комисията на IAB Bulgaria. Вижте видео от представянето на данните:
Данните от проучването показват още, че нетният обем на дигиталната реклама в България бележи ръст от 15,3% през 2020 в сравнение с 2019, достигайки 142 700 000 лева. Обичайно, най-голям дял от пазара отбелязва сегментът „дисплей реклама“, като в абсолютна стойност инвестициите там нарастват с 14,7% на годишна база, достигайки 101 600 000 лева.
Какви нови професии ще се появяват в бъдеще и ще се променят ли моделите на работа, дискутират Футурологът д-р Мариана Тодорова и Председателят на УС на БАСКОМ Доброслав Димитров
С програмата SAP Next Talent даваме шанс на завършващи студенти с ИТ профил да продължат кариерата си в компанията - Радослав Николов, изпълнителен директор, пред Economy.bg