сряда, 15 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    849 прочитания

    Министерство на туризма представи България на две международни туристически изложения

    Изложенията СМТ в Щутгарт и МАТКА в Хелзинки са сред най-големите туристически изложения в Европа
    24 януари 2024, 10:35 a+ a- a

    Снимки: МТ

    Министерството на туризма успешно представи дестинация „България“ в две значими международни туристически изложения – CMT в Щутгарт, Германия, което се проведе от 12 до 21 януари 2024 г. и МАТКА – Хелзинки, Финландия, провело се в периода 18 – 21 януари 2024 г.

    Международното изложение СМТ – Щутгарт е най-голямото туристическо изложение за масова публика в света. През 2024 г. участие в него взеха над 1600 изложителя от 100 държави, като в рамките на 9 дни изложението бе посетено от над 235 хил. души. Водещите теми на СМТ бяха къмпинг и караванинг, мотоциклети, велотуризъм, голф, SPA, круизни пътувания и др. Българският щанд бе с площ от 40 кв. м.

    На изложението България беше представена в каталозите на всички водещи туроператори за морски ваканционен туризъм, обиколни пътувания, приключенски маршрути, колоездене и др. Значителен интерес в запитванията се наблюдаваше към уикенд и градските пътувания.

    По време на изложението тази година имаше повишено търсене към пътуванията за България. Акценти в представянето на страната ни бяха морският ваканционен туризъм, уелнес и СПА, културни и пешеходни маршрути, природни забележителности, екопътеки, голф и др. Къмпингарството и караванингът набират все по-голяма популярност след ковид пандемията и България попада все по-често в избора на дестинации на германските туристи.

    Международното туристическо изложение МАТКА e най-голямото изложение зa туризъм, пътешествия и вaĸaнции в Ceвepнa Eвpoпa.

    В него взеха участие повече oт 800 туроператора, туристически дестинации и организации от над 70 държави, повече от 50 000 души посетиха панаира, а българският щанд бе с площ от 40 кв. м.

    Изложението МАТКА традиционно привлича много крайни потребители, което представлява отлична възможност за подобряване на разпознаваемостта на бранд „България“ и утвърждаването на страната ни като привлекателна дестинация за скандинавските туристи през четирите сезона на годината.

    Интересът на посетителите от Северните страни беше насочен предимно към възможностите за културен, вело и морски туризъм, които страната ни предлага, а планираният престой е от минимум 7 дни.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 5 часа
    НСИ отчита дефлация през април
    Годишната инфлация е 2.4%
    преди 6 часа
    "Най-лошото е зад гърба ни": ЕК очаква неголям темп на растеж, който ще се засили през 2025
    Геополитическо напрежение продължава да носи рискове за ЕС
    преди 7 часа
    преди 7 часа
    Questers става Pwrteams
    Управлението на компанията поема Карел Саурвалт, който и преди интеграцията е начело на Pwrteams
    преди 8 часа
    Wizz Air пуска полети от Варна до Лондон Гетуик
    Те стартират от 18 юни и ще бъдат изпълнявани 3 пъти седмично