неделя, 28 април 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    2278 прочитания

    RingCentral: До 2 години планираме да открием 300 нови работни места в София, а до 5 – да достигнем 450 души

    Вече сме осигурили 2 етажа в Space Tower на Цариградско шосе, ще се преместим в офиса през декември – Феликс А. Кислик, вицепрезидент и генерален мениджър P&T за региона EMEA на американската компания, пред Economy.bg
    04 декември 2023, 11:39 a+ a- a

    Преди дни американската компания RingCentral, водещ глобален доставчик на облачно базирани решения за бизнес комуникации, обяви, че стъпва на българския пазар с откриването на център за поддръжка и развитие. Американският доставчик на комуникационни услуги успешно комбинира телефонни разговори, съобщения, контактни центрове и видео срещи с помощта на интегриран изкуствен интелект. Офисът на RingCentral в София предстои да бъде открит този месец, като изграждането на успешен екип от висококвалифицирани ИТ специалисти вече е започнало.

    Защо компанията избра да открие център за споделени услуги и технологични решения в България, сред кои други локации беше избрана страната ни, какъв е размерът на инвестицията, колко и какъв тип работни места ще бъдат открити, какъв модел на работа следва дружеството, къде ще бъде офисът и по какви проекти ще работи екипът в София, как компанията използва AI в бизнеса си – тези и други въпроси коментирахме с Феликс Кислик, вицепрезидент, генерален мениджър за региона EMEA „Продукти и технологии“ в RingCentral.

    Г-н Кислик, защо RingCentral реши да открие център в България?
    RingCentral като американска публична компания, лидер в областта на обединените комуникации, търсеше стратегическо място за своя основен център за R&D и иновации в Централна и Източна Европа (ЦИЕ). България представлява ефективен икономически пазар с талантлива работна ръка и достъп до компетентни и доказани инженерни ресурси.

    Обмисляхте ли други локации?
    Да. Ръководството ни проведе цялостно проучване, включващо подробен анализ на 8 други пазари в региона на ЦИЕ.

    Каква е стойността на инвестицията в новия център?
    През следващите 5 години планираме да инвестираме значително в утвърждаването на България като основен център за R&D и иновации на RingCentral в Централна и Източна Европа, като привлечем и развием ключови таланти в областта на инженерството, обслужването на клиенти и оперативната поддръжка.

    Колко работни места планирате да откриете в София?
    През следващите 2 години планираме да наемем 300 инженери и служители по поддръжката, като се надяваме този брой да нарасне до 450 души до 5-ата година.

    Служители с какви умения и квалификации наемате?
    Освен back и front end инженери, както и екипите за осигуряване на качеството RingCentral ще бъде напълно функционална структура със собствени правни, счетоводни, оперативни и HR отделения, както и услуги за обучение и мобилност.

    Нашият пазар на труда е много предизвикателен. Каква е Вашата стратегия като нов играч за привличане на таланти в България?
    Като водещ доставчик на глобални корпоративни облачни комуникации с изкуствен интелект марката RingCentral е силна в Европа с дългогодишно присъствие във Франция, Германия, Обединеното кралство и Испания. В България започнахме с това да бъдем част от технологичната общност, като станахме член на асоциацията AIBEST, както и активно участвахме в AMCHAM. Неотдавна RingCentral беше златен спонсор на форума AIBEST 2023, където бях поканен да участвам в панелна дискусия и имах възможност да представя RingCentral на българския пазар. Като технологична компания ние, разбира се, ще проведем няколко събития, на които ще поканим местни инженерни таланти и ще демонстрираме вълнуващите комуникационни продукти на RingCentral с изкуствен интелект.

    По какви проекти ще работи екипът в София?
    RingCentral планира да продължи да разработва cloud-based решения за бизнес комуникации и сътрудничество, които безпроблемно съчетават телефон, съобщения, видео срещи и център за контакти. RingCentral ще се фокусира върху предоставяне на своите клиентите на възможност за „интелигентни разговори“, задвижени от AI. За да ускори бизнес резултатите, тази функция предлага анализ на предоставените данни за общуване. Като компания с множество продукти очакваме екипите да работят в цялото ни портфолио.

    Кои са най-големите Ви клиенти и от кои индустрии?
    RingCentral е спечелила доверието като надежден партньор на над 400 000 клиенти, общо 6 милиона потребители, в 46 държави. Предприятия от всякакъв мащаб в сферата на малките и средните бизнеси, както и големи дружества избират RingCentral за своите основни комуникационни нужди. Клиенти, сред които Waitrose Partners, ABP UK, AXA, Conair, Republic Airways, а като компания със седалище в Сан Франциско сме много горди от връзката си с американския професионален баскетболен отбор Golden State Warriors.
    В България ще се съсредоточим върху основната си мисия да опростяваме бизнес комуникациите, като помагаме на клиентите да се откажат от ограниченията на наследените локални технологии и да приемат облачно базираните обединени комуникации.

    Имате ли вече избрано място за Вашия офис в София?
    Да. Щастливи сме, че сме осигурили два етажа в Space Tower на Цариградско шосе, и ще се преместим през декември тази година.

    Какъв модел на работа следвате?
    Разбираме колко е важно да се балансира между комуникацията лице в лице и необходимостта от гъвкавост по отношение на това как и къде се върши работата. RingCentral има политика на хибриден режим на работа, при която някои служители в зависимост от ролята си са длъжни да бъдат в офиса 30 дни на тримесечие. Това дава на хората гъвкавостта да избират кои дни ще бъдат в офиса и да структурират сътрудничеството си в екипа, така че силата на личната връзка да просъществува, особено за компания с фокус върху иновациите като нашата. Приехме тази стратегия по-рано тази година в офисите ни в САЩ и започнахме да я въвеждаме в другите ни офиси.

    Как виждате ролята на изкуствения интелект във Вашата индустрия – неговия потенциал и предизвикателствата?
    Наистина сме развълнувани от потенциала на AI и от темпото на иновациите, които наблюдаваме в индустрията. Нашата визия е да бъдем лидер в областта на бизнес комуникациите, ориентиран към AI, и постигнахме бърз напредък, внедрявайки нашата платформа RingSense AI в продуктово ни портфолио.
    Също така оставаме верни на основната си марка, свързана с доверието, надеждността, откритостта, лесното внедряване и собствеността, докато изграждаме своята платформа и стратегия за иновации в областта на AI.

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    26 април 2024, 14:45
    ОИСР: 15-годишните у нас с по-ниски очаквания за завършване на висше от връстниците си по света
    Социално-емоционалните умения са решаващи за академичния успех, професионалната реализация и качеството на живот на младежите, сочи проучване на ОИСР
    26 април 2024, 14:34
    Метрото ще се разшири с 2 станции в "Люлин"
    Прогнозната цена е 147 млн. лева, ще се търси финансиране и от ЕС
    26 април 2024, 14:14
    За първи път: Пускат 7 двуетажни влака у нас
    Полска фирма ще достави на България влаковете за над 300 милиона лева
    26 април 2024, 13:50
    Българските иновативни училища влизат в мрежата на ОИСР
    Създателят на изследването PISA е у нас, за да представи резултатите от социално-емоционалните умения на учениците по света
    26 април 2024, 11:47
    Делойт Централна Европа откри нов хъб в София
    Екипът в София в момента се състои от 50 професионалисти, амбицията е да се увеличи до 500 през следващите няколко години