Социалната мрежа обяви, че разширява обхвата на рекламната си платформа в Европа
Българските рекламодатели вече ще могат да достигат до потенциалните си клиенти в страната чрез реклама в Twitter. Социалната мрежа обяви, че разширява обхвата на рекламната си платформа в Европа, като удвоява броя на страните, в които тя ще е достъпна.
За първи път рекламодателите в 12 страни, главно от Централна и Източна Европа, ще могат да купуват реклами в Twitter, съобщава Financial Times. Тези страни са: Австрия, Босна и Херцеговина, България, Хърватска, Чехия, Македония, Румъния, Сърбия, Словения, Швейцария, Португалия и Украйна. Така компанията добавя още европейски пазари към 8-те, в които вече оперира.
Стъпката ще позволи на много компании в региона достъп до рекламните продукти на Twitter, като напр. промотирани туитове.