сряда, 01 май 2024   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    5979 прочитания

    Монети с надежда или как ликът на едно дете се озова върху 2 евро

    Вижте повече за интегрираната PR кампания, спечелила Grand Prix на Фестивала в Кан
    13 юли 2017, 17:11 a+ a- a

    В Европа на всеки 2 минути едно дете бива обявено за изчезнало. Някои от тези деца така и не биват намерени, а лицата им в крайна сметка биват забравени. С този текст започва въздействащо видео, част от интегрираната PR кампания на агенция These Days. Проектът грабна Grand Prix на Фестивала в Кан, едно от най-големите отличия в творческата индустрия.

    В рамките на кампанията са изсечени 1 млн. монети с номинална стойност от 2 евро с лика на изчезнало дете - Liam Vanden Branden. От агенцията разпознават монетите не само като средство за разплащане, но и като една от най-старите медии.

    Вижте повече за целите и предизвикателствата на кампанията:

    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 1 ден
    Изследователски институт по иновативна медицина ще бъде открит в МУ-София
    Ще се провеждат проучвания на злокачествени тумори и изследвания, свързани с усложненията от Ковид-19
    преди 1 ден
    преди 1 ден
    ЕК започна разследване срещу Meta
    Производството е по новия закон за цифровите услуги
    преди 1 ден
    Wizz Air с нов маршрут: Ще лети от София до Хераклион
    Полетите ще са два пъти седмично
    преди 1 ден
    3 студентски стартъпа печелят по 10 000 долара финансиране
    Вижте кои отбори спечелиха петия сезон на акселератора Elevate на Американския университет в България
    преди 1 ден
    Откриват Ритейл парк Видин Плаза
    Инвеститор е „Дунония“, ще бъдат разкрити нови над 80 работни места