четвъртък, 08 юни 2023   RSS
    Барометър | Региони | Компании | Лица | Назначения


    21946 прочитания

    Най-ценният бизнес съвет на Любомир Аламанов, SiteMedia Consultancy

    Вижте какво сподели генералният директор на компанията
    23 август 2017, 13:59 a+ a- a

    Благодарение на житейския и професионалния опит, човек преоткрива за себе си кои са онези принципи, нагласи и модели, които се оказват важна съставка на формулата на успеха. Economy.bg попита лидери във водещи компании в България: „Кой е Вашият най-ценен бизнес съвет?“.

    Вижте какво отговори Любомир Аламанов, генерален директор на SiteMedia Consultancy.

    „Никога не спирайте да се учите и да развивате познанието си. Особено при динамичната реалност, в която живеем. Всеки ден научавайте по нещо ново. Само така ще може да останете на гребена на вълната в областта, в която работите. Провалът идва, когато решите, че всичко знаете. И когато спрете да се развивате. Тогава светът просто ще ви подмине, а вие ще изостанете безвъзвратно.“

    Любомир Аламанов работи в сферата на комуникациите повече от 20г. За този период той е ръководил проекти за Coca-Cola, Microsoft, HP, Telenor, Nestle, Beiersdorf, Siemens и много други. Участвал е в няколко политически кампании. Изнасял е лекции в НБУ и СУ, бил e и асистент по Теория на програмирането във ФМИ. Проектите и кампаниите, в които е участвал, са спечелили повече от 100 български и международни награди. През 2016г. е посочен за един от най-влиятелните комуникационни специалисти в сферата на Community Relations, а една от най-авторитетните световни медии за комуникации PR News го включи в своя ежегоден списък с професионалисти-иноватори, допринесли изключително за развитието на ПР професията - 50 Game-Changers of PR for 2017.

    В момента Любомир Аламанов е генерален директор на SiteMedia Consultancy - агенция за класически и иновативни комуникационни услуги, както и директор на The Site – единствения event & community center в сферата на комуникациите. Любомир Аламанов е един от основателите на Българската асоциация на ПР агенциите и неин председател за 8 последователни години. Той е един от основателите на Българската асоциация на агенциите за дигитална комуникация и неин пръв председател. Член на Българското дружество за връзки с обществеността.

    Свързани новини
    Нагоре
    Отпечатай
     
    * Въведеният имейл се използва само за целите на абонамента, имате възможност да прекратите абонамента по всяко време.

    преди 13 минути
    От началото на годината Kaufland инвестира 300 000 лв. в контрол на качеството
    Компанията извършва над 12 000 проверки на качеството на асортимента си всяка година
    преди 42 минути
    преди 15 часа
    ЕК предлага бюджет за догодина от 189,3 млрд. евро
    Сред приоритетите му са икономическо възстановяване, стратегическа автономност и създаване на работни места
    преди 16 часа
    Melexis: Планираме до края на 2023 да разширим екипа си в България с още 70 души
    1.1 млрд. чипа е доставил българският екип на Melexis през 2022
    преди 18 часа
    ЕС отпуска 1.23 млрд. за подобряване на психичното здраве
    Около 84 млн. души в ЕС са били засегнати от проблеми, свързани с психичното здраве, още преди пандемията
    преди 18 часа
    Teva инвестира 15 млн. евро в ново производство в Троян
    То ще увеличи работещите в завода до 300 души